اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه زنجان:

جوانان ایرانی هیچ‌گونه زورگویی را تحمل نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی زنجان گفت: جوانان ایرانی هر نوع توطئه و زورگویی را تحمل نکرده و در مقابل استعمارگران قد خم نمی‌کنند.

جوانان ایرانی هیچ‌گونه زورگویی را تحمل نمی‌کنند
روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ایام عاشورا در کشور همواره عرصه‌ای برای فائق آمدن به توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام بوده و به برکت این شور و شعور حسینی همواره بر توطئه‌ها فائق آمده است.
وی با بیان اینکه اگر یزید در یک هزار و 400 سال قبل در مقابل امام حسین (ع) ایستاد افزود: امروز استکبار جهانی و صهیونیست یزید زمان محسوب می‌شوند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم دنیا آگاه شده‌اند و این امر را خیزش‌های مردمی منطقه و جنبش‌های مختلف در کشورهای جهان به خوبی نشان می‌دهد.
وی یادآور شد: کشور ایران به برکت نظام ولایی و ولایت فقیه همواره مشعل‌دار دفاع از حقوق مظلومان جهان بوده و نقش خود را به خوبی در عرصه‌های مختلف نشان داده است.
صمدی یادآور شد: زیبنده نیست با یک سند ساختگی و توطئه‌های مختلف در حق مردم ایران ظلم روا داشته شود.
وی بیان داشت: توطئه‌های مختلف دولت انگلیس همواره در عرصه‌های مختلف علیه کشور به خوبی عیان شده و در طی 32 سال گذشته ضربات سختی به کشور وارد آمده است تا جایی که مردم خواهان قطع رابطه با دولت انگلیس هستند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان بیان داشت: جوانان کشور به ویژه دانشجویان همواره جلو‌دار حرکت‌های اسلامی و انسانی در جامعه هستند و خواسته‌های به حق مردم از سوی آنان پیگیری می‌شود.
وی با مثبت خواندن اقدام دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس، این امر را ادامه مبارزه با توطئه‌های آنان عنوان کرد و افزود: حق ملت ایران با صدای دانشجو به جهانیان می‌رسد.
صمدی تصریح کرد: عکس‌العمل جوانان ایرانی به رفتارهای غیر سیاسی انگلیس عقلانی بوده و طبیعی است که در برابر هجوم توطئه‌های انگلیسی به مقابله برخواست.
وی یادآور شد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در ایام محرم حرکت‌های بی‌نظیری در کشور رقم می‌خورد که در تاریخ در برابر زورگویان ایستاده و هویدا است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی هر نوع توطئه و زورگویی را تحمل نکرده و در مقابل استعمارگران قد خم نمی‌کنند.
وی بیان داشت: اجحاف و ظلم دولت‌های استعماری علیه کشورهای اسلامی پایان نداشته و از این ناحیه مشکلات زیادی برای کشورهای اسلامی به وجود آمده است که اقدام دانشجویان اعلام پایان ظلم و ستم علیه کشورهای اسلامی و مردم آزادیخواه جهان را نشان می‌دهد.
صمدی توطئه‌های مختلف دولت انگلیس را عامل انزجار و خشم دانشجویان از اقدامات این دولت عنوان کرد و گفت:  مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی هیچ ظلمی را نمی‌پذیرند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول