اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون تاکید کرد؛

حمایت همه جانبه ادارات از هیئت‌های مذهبی

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون گفت: تمام دستگاه‌های اداری بردخون موظفند برای اجرای برنامه‌های مختلف تبلیغی و آیین‌های عزاداری در ایام محرم، هیئت‌های مذهبی را حمایت همه جانبه کنند.

حمایت همه جانبه ادارات از هیئت‌های مذهبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمدپور چهارشنبه شب در نشست شبکه‌های تبلیغی بردخون اظهار داشت: بار دیگر محرم رسید و شور حسینی در هر کوی و منزل طنین انداز می‌شود تا دلباختگان آقا امام حسین(ع)به یاد مصائب اهل بیت برسر و سینه بزنند و اشک ماتم بریزند.
وی افزود: بخشداری در این ایام برای اجرای برنامه‌های عزاداری مشارکت کامل دارد و به دستگاه‌های اجرایی بخش، شوراها و دهیاری‌ها نیز پیشنهاد داده شده تا در این زمینه همکاری داشته باشند و از هرگونه کمک به هیئت‌های عزاداری دریغ نکنند.
رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه بردخون نیز گفت: هفت روحانی اعزامی از حوزه علمیه قم در بخش بردخون حضور دارند که دو نفر از آنان به شهر آبدان اعزام می‌شوند و در10 روز محرم در شهر بردخون اسکان دارند و روزانه طبق برنامه در مدارس منطقه حاضر می‌شوند و به تبیین احکام و مبانی دینی می‌پردازند.
حسین مصلحی‌پور افزود: این مبلغان وظیفه خطیری دارند تا تشنگان معرفت را سیراب کنند و ضمن تشریح واقعه خونین کربلا آنچه خواست و نیاز دانش‌آموزان است در اختیار آنان قرار دهند.
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش بردخون نیز در این نشست گفت: دغدغه اصلی ما کمبود روحانی در منطقه است و همواره جوانان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف خواستار روحانیون و مبلغان دینی در منطقه هستند تا کسب فیض و معرفت کنند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی افزود: اگر روحانیون در جمع مردم حضور داشته باشند و به بیان احکام و مباحث علمی و دینی و نیازهای جوانان بپردازند هرگز دشمن نمی‌تواند موفق شود و نقشه‌های شوم آنان متلاشی می‌شود.
وی اضافه کرد: همه مسئولیت دارند تا زمینه شناخت نهضت حسینی به نسل جوان فراهم شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول