اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

توزیع کالاهای مورد نیاز نذورات با نرخ مصوب دولتی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از آغاز توزیع کالاهای مورد نیاز نذورات با نرخ مصوب دولتی در این استان با هدف رفاه حال هیئت‌ها خبر داد.

توزیع کالاهای مورد نیاز نذورات با نرخ مصوب دولتی در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید عبدلی‌زاده طی نشستی خبری با بیان اینکه استان هرمزگان در امور معنوی و مذهبی از استان‌های خاص به شمار می‌رود، اظهار داشت: مردم این استان به ویژه در ماه‌های محرم و صفر به نذری دادن و نذورات توجهی ویژه دارند و در این راستا سازمان بازرگانی در سابق و در تشکیلات جدید سعی در برآورده کردن مایحتاج در این بخش به نحو شایسته دارد.
این مسئول، از توزیع کالاهای مورد نیاز برای تهیه نذورات مردم، مساجد و هیئت‌های مذهبی در ایام ماه محرم با قیمت مصوب دولتی خبر داد.
وی با اشاره به اقلام غذایی که مورد نیاز مردم برای نذورات در ماه محرم است، افزود: اقلامی همانند قند، شکر، روغن، برنج و مرغ کالاهایی هستند که مردم و نمایندگان مساجد و هیئت‌های عزاداری می‌توانند با تأیید سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با ارائه کارت ملی به واحد بسیج اقتصادی این سازمان، مراجعه و کالاهای اعلام شده را تهیه کنند.
سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه یادآور شد: این کالاها با قیمت مصوب توزیع و هیئت‌های مذهبی و مردم می‌توانند نیازهای خود را از این طریق تامین کنند.
به گفته عبدلی‌زاده ساکنان شهرستان‌های استان نیز می‌توانند با مراجعه به ادارات صنعت، معدن و تجارت مناطق خود نسبت دریافت کالاهای مذکور به منظور تهیه و طبخ نذورات اقدام کنند.
عبدلی‌زاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمهیدات لازم در این باره به طور گسترده دیده شده است، افزود: نظارت بر واحدهای صنفی نیز در راستای رفاه حال بیشتر شهروندان در این روزها به طور جد مورد توجه سازمان است.
این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه ماه‌هایی همانند محرم و رمضان جزیی از فرهنگ جدا ناشدنی مردم ایران و هرمزگان است افزود: تمام سعی دستگاه‌هایی همانند بازرگانی رضایت هر چه بیشتر شهروندان و عزاداران در حوزه مورد نظر طی این ماه‌هاست.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول