اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر پل و عضو شواری روحانیت بندر خمیر؛

وحدت رویه اهل سنت در بندر خمیر مثال‌زدنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندر پل و عضو شورای روحانیت شهرستان بندر خمیر گفت: جامعه اهل سنت بندر خمیر این افتخار را دارد که از نظر وحدت رویه و هماهنگی با یکدیگر زبانزد است.

وحدت رویه اهل سنت در بندر خمیر مثال‌زدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر در غرب بندرعباس، شیخ حسین بازماندگان امام جمعه بندر پل و عضو شورای روحانیت بندرخمیر در نشست شورای روحانیت این شهرستان که با هدف بررسی مشکلات و تبادل نظر برگزار شد، با بیان اینکه وحدت خوب و مثال زدنی بین روحانیون در بندر خمیر وجود دارد، اظهار داشت: جامعه اهل سنت بندر خمیر این افتخار را دارد که از نظر وحدت رویه و هماهنگی با یکدیگر زبانزد است.
وی ادامه داد: افتخار ائمه جمعه بندر خمیر این است که به نظام جمهوری اسلامی خدمت صادقانه می‌کنند.
عضو شورای روحانیت بندرخمیر ابراز امیدواری کرد: هماهنگی بین ائمه جمعه و روحانیون اهل سنت بندر خمیر روز به روز بیشتر و بهتر شده و در راه اهداف متعالی نظام بیش از پیش گام‌های موثر‌تری توسط این قشر برداشته شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری مسئول امور روحانیون دفتر امور اهل سنت هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه نقش شورای روحانیت در این شهرستان اساسی و پررنگ است، ابراز داشت: از این به بعد تمامی مطالبات و درخواست‌های روحانیون اهل سنت بندر خمیر از طریق شورای روحانیت این شهرستان رسیدگی و حل خواهد شد.
وی با تاکید بر تشکیل و تکمیل پرونده روحانیون اهل سنت در دفتر امور اهل سنت هرمزگان افزود: ارائه تمامی خدمات از جمله بیمه و وام و سایر خدمات منوط به داشتن پرونده کامل در این دفتر است.
این روحانی در پاسخ به سئوال یکی از ائمه جمعه در مورد کسر بخشی از مبالغ کارت پارسیان، افزود: کسر این مبالغ به دلیل بدهکاری قبلی بیمه شدگان یا اقساط وامشان است و اعطای کارت پارسیان منوط بر بیمه شدن افراد است در غیر این صورت کارت پارسیان به آنها تعلق نخواهد گرفت.
وی در مورد حقوق روحانیون نیز افزود: به دلیل تخصیص بودجه کم در سال‌های قبل قادر به پرداخت حقوق به همه ائمه جمعه نبودیم اما با پیگیری‌های این دفتر و افزایش بودجه امسال تعداد بیشتری از ائمه جمعه حقوق دریافت خواهند کرد و اولویت پرداخت حقوق با ائمه جمعه شهرهای بزرگ است.
شهرستان بندرخمیر در همسایگی و غرب شهرستان بندرعباس قرار دارد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول