اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ابوترابی:

اصولگرایان با وحدت مجلسی ولایت‌مدار ایجاد می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: با توجه به وحدت میان اصولگرایان، راه برای انتخاب مجلسی مقتدر‌، ولایت‌مدار و حق‌مدار هموار است.

اصولگرایان با وحدت مجلسی ولایت‌مدار ایجاد می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بم حجت‌الاسلام سید ‌‌محمدحسن ابوترابی‌فرد شامگاه شنبه در دیدار با جمعی از مردم، فرهنگیان و اعضای شورای اصولگرایان شهرستان بم اظهار داشت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی به اقتدار نهادهای سیاسی آن وابسته است.
وی با اشاره به وحدت میان اصولگرایان و منشور ایجاد شده بین جامعه روحانیت مبارز و مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در حول این منشور یک ترکیب کارآمد با حضور چهره‌های شایسته و مورد تأیید شخصیت‌های برجسته کشوری شکل گرفته است.
ابوترابی‌فرد بیان داشت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلام حاصل شده، منشأ تحولات عظیمی در منطقه و جهان است.
وی تصریح کرد: این نعمت بزرگ شایسته شکرگزاری فراوان است و جهان را به حیرت واداشته است.
ابوترابی بیان کرد: نظام سیاسی همیشه ابزاری قدرتمند در دست انسان‌های فاقد صلاحیت بوده، اما رهبری شجاعانه امام امت (ره) موجب شد تا ملت با آموزه‌های دینی خود را برای رویارویی با باطل آماده کنند.
وی قانون اساسی جمهوری اسلامی را برآمده از تفکرات اسلامی دانست و گفت: با حضور ولی‌فقیه در صدر نظام است که این نظام اسلامی نامیده می‌شود در غیر اینصورت و بدون ولی‌فقیه نظام دیگر اسلامی نیست.
ابوترابی‌فرد اذعان کرد: سیاست‌مداران جهان به جایگاه ویژه ولایت‌فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی پی برده‌اند.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وحدت میان اصولگرایان، راه برای انتخاب مجلسی مقتدر‌، ولایت‌مدار و حق‌مدار هموار است.
رئیس شورای اصولگرایان شهرستان بم نیز در این جلسه با تسلیت ایام ماه محرم گفت: مردم بم در زمان زلزله از یک امتحان بزرگ خارج شدند.
مصطفی همتی‌نژاد با اشاره به انتخاب نماینده اصولگرا توسط مردم بم در مجلس در دوران حاکمیت دوم خردادی‌ها اظهار داشت: پس از سربلندی در امتحان الهی مردم بم در مجلس هفتم با رأی حداکثری ولایت‌مداری خود را به همه نشان دادند.
وی بیان داشت: مردم بم در صحنه‌های گوناگون بارها ولایت‌مداری خود را ثابت کرده‌اند و سر سوزنی از ولایت فاصله نگرفته‌اند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول