اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهمیرزاد:

مساجد نیازمند حضور پرشور جوانان بسیجی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهمیرزاد گفت: مساجد نیازمند حضور پرشور جوانان بسیجی هستند و باید در این روزها بیشتر به این مکان‏های مقدس توجه شود.

مساجد نیازمند حضور پرشور جوانان بسیجی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد حجت‏الاسلام علی روشن‌بین عصر امروز در همایش ائمه جماعات و هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان مهدیشهر که در سالن اجتماعات مسجد قائم (عج) شهر شهمیرزاد برگزار شد، اظهار داشت: مساجد نیازمند حضور پرشور جوانان بسیجی است؛ زیرا یکی از رسالت‏های مساجد و هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‏ها ایجاد فضای معنوی و سالم برای همه اقشار است.
امام جمعه موقت شهمیرزاد افزود: هیئت امنا باید بسترساز حضور جوانان در مسجد باشند و هیئت امنا و ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌ها باید به جوانان پر و بال دهند تا بتوانند از نیروی بالقوه آنان استفاده کنند.
روشن‏بین افزود: هیئت امنا و روحانی مساجد و فرماندهان پایگاه‏ها حلقه اتصال این فعالیت‏ها هستند و باید پایگاه‏های بسیج را تحت حمایت خود قرار دهند.
امام جمعه موقت شهمیرزاد خاطرنشان کرد:‌ وجود پایگاه‌ها در کنار مساجد برای حضور پرشور جوانان و مردم در مساجد است و وجود مسجد در کنار پایگاه‌ها ایجاد فضای معنوی برای فعالیت‌‌های پایگاه است.
روشن‌بین گفت: مصون نگه‏داشتن جوانان از آلودگی‌ها و بیمه شدن در برابر تهاجم، وظیفه روحانی بوده که فقط در محیط مسجد و پایگاه امکان‏پذیر است.
وی در پایان ضمن بیان اهمیت شجره طیبه صالحین اظهار داشت: صالحین یکی از طرح‏های بسیار خوب است که در آن جوانان به صورت چهره به چهره، مداوم و پیگیر پاسخ شبهات خود را دریافت می‌کنند و باعث خودسازی و ایجاد نشاط و شادابی در جوان می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول