اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیارجمند:

فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و غیرت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیارجمند گفت: فرهنگ بسیجی در حقیقت فرهنگ معنویت، شجاعت و غیرت است.

فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و غیرت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، حجت‌الاسلام رضا احمدی عصر امروز در جمع فرماندهان و سرگروه‌های صالحین پایگاه‌های حوزه فضیلت بیارجمند و مسئول صالحین سپاه ناحیه میامی اظهار داشت: فرهنگ بسیجی یعنی آن چیزی که ما برای هر یک از آحاد جامعه اسلامی آن را آرزو می‌کنیم.
وی گفت: تا زمانی که جان در بدن داریم در خدمت بسیج و بسیجیان خواهیم بود و در جهت تحقق آرمان‌های امام و انقلاب گام برمی‌داریم.
امام جمعه بیارجمند تاکید کرد: بسیجیان همواره مایه رعب و وحشت دشمنان داخلی و خارجی انقلاب بوده و هستند.
احمدی گفت: بسیجیان خدمات ارزنده‌ای را از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون به ملت ارائه کرده‌اند و همواره پشتیبان ولی‏فقیه بوده‌اند.
وی در پایان تصریح کرد: بسیج اکنون باید با پشتیبانی از ولایت‏فقیه، عزم خود را جزم کند تا در عرصه جنگ نرم نیز پیروز و سربلند شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، مربی حلقه‌های صالحین بیارجمند نیز در نشست حلقه‌های صالحین پایگاه حضرت مریم (س) بیارجمند که در این پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: هر برنامه که در بسیج انجام می‏شود، باید در جهت اهداف انقلاب باشد.
طاهره باقری افزود: هر کاری که در سپاه و بسیج شکل می‏گیرد، حتما باید تهدیدات دشمن را مقابله کند.
مربی حلقه‌های صالحین حوزه فضیلت با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص بسیج خاطرنشان کرد: بسیج یک حرکت بی‏‏ریشه و سطحی و صرفا از روی احساسات نیست؛ بلکه بسیج یک حرکت منطقی و عمیق و اسلامی و منطبق بر نیازهای دنیای اسلام و به طریق اولی جامعه اسلامی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول