اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‏ای سمنان:

انجام به موقع پروژه‏ها نشان‏دهنده روحیه بسیجی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان گفت: انجام دقیق و به موقع پروژه‏ها، نشان از وجود روحیه بسیجی در کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان دارد.

انجام به موقع پروژه‏ها نشان‏دهنده روحیه بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان حسن مسلمی عصر امروز در نشست مشترک اعضای شورای پایگاه‏های بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‏ای سمنان و بقیة‏الله (عج) امور انتقال شرق معاونت بهره‏برداری این شرکت که با حضور مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان، مسئول امور ایثارگران و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‏ای سمنان در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید غلامعلی میرحاج این شرکت برگزار شد، با اشاره به نعمت‏های بی‏شمار الهی، بسیج را یکی از موهبت‏های الهی دانست که از طرف خداوند متعال به ملت غیور ایران هدیه داده شده است. 
وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با آغاز ماه محرم اظهار داشت: رمز پایداری و ماندگاری بسیج در همسو بودن راه آن با اهدافی است که امام حسین (ع) به خاطر آنها، جان گرانقدرشان را فدا کردند.
مسلمی با تاکید بر عزم دشمنان بر محو کردن نام بسیج و آرمان و هدف آن، اظهار داشت: آنچه امروز نیاز جامعه ما و تمامی بسیجیان بوده، پیروی از اهل بیت (ع) و تقویت آموزه‏های دینی است.
وی نگاه دیگران را نسبت به بسیج و بسیجی نگاهی دقیق دانست و افزود: رفتار و گفتار بسیجی باید برای دیگران الگو باشد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان با اظهار رضایت از فعالیت‏های این شرکت در بخش‏های مختلف گفت: انجام به موقع و دقیق پرو‍ژه‏های فنی برق توسط کارکنان این شرکت، نشان از وجود روحیه بسیجی در آنان است که با فعالیت‏های خود نور و امید را برای هم‏استانی‏ها به ارمغان می‏آورند.
حجت‏الاسلام قدرت‏الله قنبری مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و بر ق استان سمنان نیز یکی از ویژگی‏های مهم بسیجیان را اخلاص آنان برشمرد و بیان داشت: آنچه جوانان را در سال‏های دفاع مقدس به جبهه‏ها می‏کشاند و مشکلات پیچیده آن دوران را حل می‏‏کرد، روحیه اخلاص و از خودگذشتگی بسیجیان بود.
قنبری وظیفه اصلی همه مردم را در زمان کنونی توجه به امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: آنچه سیدالشهدا (ع) به خاطرش قیام کرد و به شهادت رسید، امر به معروف و نهی از منکر بود و ما باید این دستور مهم الهی را در خانواده خود و در جامعه زنده نگهداریم.
همچنین در این نشست، ابوالفضل طاهریان فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‏ای سمنان، داشتن بصیرت و عمل کردن به‏هنگام و به موقع را دو مشخصه بسیج بر شمرد و گفت: بسیجیان پایگاه شهید عباسپور با داشتن روحیه بسیجی فعالیت‏های خوبی را در سطح شرکت در قسمت‏های مختلف به انجام رسانده‏اند.
علی ولیان، فرمانده پایگاه بسیج بقیه‌الله (عج) امور انتقال شرق نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‏های این پایگاه در دو سال پس از تاسیس، برگزاری مراسم ملی و مذهبی، یادواره شهدای صنعت برق، برگزاری اردوهای فرهنگی برای بسیجیان و خانواده آنان را از جمله اقدامات این پایگاه برشمرد.
در ادامه برنامه‏های هفته بسیج در شرکت برق منطقه‏ای سمنان، بسیجیان پایگاه بقیة‏الله (عج) امور انتقال شرق با حضور در سازمان انتقال خون، خون خود را اهدا کردند.
امور انتقال شرق معاونت بهره‏برداری شرکت برق منطقه‏ای سمنان به منظور انجام عملیات فنی، بهره‏برداری و نگهداری و تعمیرات تاسیسات انتقال و فوق توزیع برق در شهرستان‏های شاهرود و دامغان از سال 1387 آغاز به کار کرده است.
پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه‏ای سمنان از سال 1362 و پایگاه بقیه‏الله (عج) همزمان با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب آغاز به کار کرده و در حال حاضر دارای 197 عضو هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول