اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

عضویت 24 هزار فرهنگی بسیجی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به فعالیت 32 کانون بسیج فرهنگیان و 250 پایگاه بسیج فرهنگیان در استان گفت: 24 هزار فرهنگی بسیجی عضو این کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج هستند.

عضویت 24 هزار فرهنگی بسیجی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی امیری ظهر امروز در دیدار جمعی از فرهنگیان بسیجی استان مازندران با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: توجه به استقلال نظام مهم‌ترین اصلی است که مقام معظم رهبری به آن توجه دارد.
وی با بیان اینکه فرهنگیان در طول انقلاب اسلامی نشان دادند که مورد اعتماد مردم و رهبری هستند، گفت: مهم‌ترین افتخار یک فرهنگی این باید باشد که دانش‌آموز بسیجی تحویل جامعه دهد.
امیری با اشاره به فعالیت 32 کانون بسیج فرهنگیان و 250 پایگاه بسیج فرهنگیان در استان خاطرنشان کرد: 24 هزار فرهنگی بسیجی عضو این کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج هستند.
وی با اعلام اینکه کانون‌های فرهنگی بسیج در فعالیت‌های مختلف علمی و دینی حضور موثر دارند، ابراز داشت: برگزاری نشست‌های روشنگرانه به صورت ماهانه، ترویج گفتمان ولایت، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، برگزاری مسابقات قرآنی، ترویج فرهنگ و عفاف، تشکیل شورای بسیج فرهنگیان و توجه به افزایش سلامت روانی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان از برنامه‌های این کانون‌ها است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه 38 حوزه بسیج دانش‌آموزی، و 2 هزار و 50 پایگاه بسیج در سطح مدارس استان فعالیت دارند، تصریح کرد: 220 هزار دانش‌آموز بسیجی در سطح امیدان، پیشگامان‌ و فرزانگان در استان فعالیت می‌کنند.
وی از اعزام 13 هزار دانش‌آموز پسر مقطع دوم دبیرستان در سال‌ جاری در مناطق عملیات جنوب کشور برای درس آمادگی دفاعی خبر داد و اضافه کرد: طرح صالحین نیز به عنوان طرح شاخص با حضور اساتید حوزه آموزش و پرورش برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در مدارس استان اجرا می‌شود.
امیری یکی از دغدغه‌های فرهنگیان را مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد و گفت: معلمان افسران فرهنگی در برابر هجوم دشمنان هستند.
وی مدرسه را نخستین پایگاه در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان توصیف کرد و اظهار داشت: این قول را می‌دهم که هوشیارانه و با نگاه بلند فرهنگیان در مقابل هجوم فرهنگی دشمنان حضوری فعال داشته باشیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول