اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گاز سمنان تاکید کرد:

توجه بسیجیان به جلوگیری از انحرافات ناخواسته

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بر لزوم توجه بیشتر بسیجیان به منظور جلوگیری از انحرافات ناخواسته تاکید کرد.

توجه بسیجیان به جلوگیری از انحرافات ناخواسته
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا جراحی عصر امروز در جلسه مشترک اعضای شورای بسیج با هیئت مدیره شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: جلسات بسیج نباید صرفاً به تبادل تعارفات و توقف در سطح پایین منجر شود.
وی بیان داشت: فضای کنونی می‏طلبد که جنبه‏های مختلف امور بسیج و بلکه شرکت عارضه‏یابی شده و با تنوع‏بخشی و ایجاد روش‏های جدید از دوباره‌کاری‏ها جلوگیری و با تدبیر و هم‏افزایی به سمت و سوی توسعه روزافزون سازمان که نتیجه آن تسهیل امور محوله با کمک متولیان هر کار است، حرکت کنند.
جراحی خطاب به حاضران، افزود: سعی کنید حرکات شما بر اساس شاخص‏ها باشد تا به زحماتی که می‏کشید لطمه‏ای وارد نشود و همچنین تلفیق توان بالقوه جوانان بسیجی و استفاده از ایده‏های خلاقانه آنان در کنار تجربیات همکاران با سابقه می‏تواند شکوفایی روزافزون سازمان را در پی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار سراسری بسیجیان، بر توجه بسیجیان به فرمایشات معظم‏له جهت جلوگیری از انحرافات ناخواسته تاکید و از قبول ریسک‏های موجود در افزایش عملکردها پیشتیبانی کرد.
جراحی افزود: هر حرکتی که به افزایش توان سازمان و خدمت بیشتر شود، پشتیبانی خواهد شد و شما نیز به عنوان جوانان بسیجی با نوآوری قدرت ریسک‏پذیری خود را افزایش دهید؛ چون همه معتقدیم که تجربیات موفق نتیجه حرکت در مسیرهای جدید و نوآورانه است.
مصطفی ادب، فرمانده پایگاه بسیج شهید اخلاقی شرکت گاز استان سمنان نیز گفت: توجه به رویکرد جدید بسیج از بعد نظامی به بعد فرهنگی، چگونگی تشکیل حلقه‏های صالحین در شرکت، سازماندهی ارکان مختلف بسیج به منظور واکنش در شرایط اضطراری در بحران‏ها، لزوم نمایش اقدامات و اقتدار بسیجیان، لزوم نگاه بسیجی‏وار در برخورد با ارباب رجوع، استفاده از ظرفیت‏های بسیج در فرهنگ‏سازی موارد ایمنی و صرفه‏جویی و نهایتاً ایجاد شور و نشاط در خانواده‏ها از طریق برنامه‏ریزی اجرای برنامه‏های متنوع فرهنگی، ورزشی از جمله مواردی بود که از سوی هر یک از شرکت‏کنندگان در این جلسه مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول