اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

سفرهای استانی زمینه‌‌ساز توسعه کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: سفرهای استانی زمینه‌ توسعه تمام نقاط کشور را فراهم کرده است.

سفرهای استانی زمینه‌‌ساز توسعه کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل چهارمین سفر هیئت دولت به استان زنجان با اشاره به اهمیت سفرهای استانی رئیس‌ جمهور، از مسئولان نهادهای دولتی و غیر‌‌دولتی درخواست کرد که با کوشش و جدیت تمام در تمهید مقدمات این سفر به شهرستان خرم‌دره اقدام کنند.
وی با بیان اینکه سفرهای استانی از اقدام‌های قابل تحسین دولت بوده و این سفرها زمینه‌ توسعه تمام نقاط کشور را فراهم کرده است، ابراز داشت: همگان باید در زمینه توسعه و تعالی کشور تلاش کرده و با بهره‌گیری از امکانات موجود زمینه‌ساز پیشرفت روزافزون جامعه باشند.
وی تصریح کرد: آحاد جامعه باید قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر رئیس‌جمهور ولایی کشور بوده و با همت و وحدت خود زمینه‌ همکاری مضاعف با مسئولان و مشارکت بیشتر در راستای توسعه کشور را فراهم کنند.
فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: در سه سفر گذشته برکات فراوانی عاید استان زنجان و شهرستان خرم‌دره شده است که در سفر آتی نیز از مزایای این سفر بهره‌مند خواهیم شد‌.
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری زنجان در این جلسه هدف از سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان‌ها را دیدار عمومی و رسیدگی به مشکلات مردم عنوان خاطرنشان کرد: دور چهارم سفر هیئت دولت با رویکرد جدید و بیشتر به منظور بررسی روند اجرای مصوبه‌های سه سفر‌ گذشته به استان‌ها است.
علی‌اکبری افزود: با توجه به حضور رئیس جمهور در شهرستان‌ها و دیدار عمومی با مردم شایسته است موضوع با حساسیت بیشتر مورد پیگیری قرار بگیرد.
در این جلسه مقرر شد که محل ستاد ارتباطات مردمی شهرستان و مسئول مربوطه به همراه 65 نفر کاربر سامانه سامد به دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری معرفی شوند.
همچنین مقرر شد موضوع سفر چهارم هیئت دولت و تمهید مقدمه‌های اولیه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان مطرح و هماهنگی لازم صورت بگیرد.
در این جلسه مقرر شد ستادهای چهارگانه با حضور کارشناسان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تعیین شده و تمهید لازم به منظور اسکان 25 نفر از میهمانان حاضر در شهرستان صورت بگیرد.
همچنین مقرر شد، استادیوم ورزشی شهید خرمی و ورزشگاه شهدای خرم‌دره برای تعیین جایگاه استقرار و سخنرانی رئیس جمهور در شهرستان تعیین شده و امنیت لازم در حین سفر در محوطه ستاد ارتباطات مردمی و فرمانداری شهرستان برقرار شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول