اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پاکدشت در مجلس:

سفرهای استانی رئیس جمهور مشکلات مردم را رفع می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزیت های سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور مشکلات مردم را رفع می‌کند.

سفرهای استانی رئیس جمهور مشکلات مردم را رفع می‌کند
فرهاد بشیری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت:‌ سفرهای هیئت دولت یک فرصت مناسب برای لمس بهتر از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به وجود می‌آورد.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: سفرهای استانی رئیس جمهور توانسته بسیاری از مشکلات مردم را برطرف و روند فعالیت‌های عمرانی را تسریع ببخشد و این سفرها یک نعمت بزرگ است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه سفرها برکات و دستاوردهای خوبی را به همراه دارند، ارتباط نزدیک با مردم باعث شادی با آنها می‌شود.
بشیری این سفرها را سبب آشنایی نزدیک هیئت دولت به ضعف‌ها و مشکلات مناطق مختلف کشور دانست، خاطرنشان کرد: در سفرهای رئیس‌جمهور و هیئت دولت به تهران مصوبات گوناگون تصویب شد که تاکنون برخی از آنها اجرایی و عملیاتی شده‌ است.
نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سفرهای استانی، ارتباط نزدیک هیئت دولت و شخص رئیس جمهور با مردم باعث می‌شود تا مسئولان از نزدیک با مشکلات و کمبودهای موجود روبه‌رو شده و نسبت به رفع آنان اقدام کنند.
وی همچنین با اشاره به اقدامات مناسب انجام شده در قالب پروژه‌های سفر رئیس جمهوری در شهرستان پاکدشت بیان داشت: ‌با وجود این که اغلب مصوبات سفرهای هیئت دولت به شهرستان پاکدشت اجرا شده، ولی برخی از پروژه ها نظیر اتصال بزرگراه شهید بابایی انجام نشده که نیازمند توجه و تلاش جدی‌تری است و با توجه به نظر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص اتصال بزرگراه شهید بابایی به شهرستان پاکدشت، امیدواریم اجرای این طرح با سفر امروز رئیس جمهور آغاز شود تا مشکل ترافیکی شرق استان تهران برطرف شود این سفر می‌تواند زمینه اجرای هر چه سریع‌تر مصوبات سفرهای پیشین را فراهم کنند.
بشیری خاطرنشان کرد: پروژه احداث بیمارستان شهدای پاکدشت و نیز کمربندی این شهر نیز که از مصوبات سفر اول هیئت دولت به شهرستان پاکدشت در حال اجرا‌ست که امیدواریم با سفر امروز رئیس جمهوری به شهرستان پاکدشت این روند سرعت بیشتری پیدا کند.
نماینده مردم پاکدشت در خانه ملت در پایان تصریح کرد: ‌شهرستان پاکدشت از بسیاری از زیر‌ساخت‌های فرهنگی مناسب محروم است که با وجود فعالیت‌ها و تلاش‌های فراوان صورت گرفته، ‌نیاز به توجه ویژه‌ای دارد که امیدواریم با حضور رئیس جمهور در شهرستان پاکدشت این کمبودها نیز برطرف شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول