اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد:

اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی مناسبی در سطح شهرستان در حال اجرا است.

اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، طرح ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار را در راستای عمران و آبادانی هر چه بهتر روستاها مفید ارزیابی کرد.
وی افزود: خوشبختانه طرح‌های اشتغال‌زایی مناسبی در سطح شهرستان در حال اجرا است که با بهره‌برداری از آنها شاهد کاهش بیکاری در سطح شهرستان خواهیم بود.
فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه از دهیاران خواست که با تمام توان با دستگاه‌های اجرایی مربوطه همکاری کرده و در راستای تاسیس صندوق مشترکی که تمام افراد روستایی بتوانند مبالغ باقیمانده طرح هدفمندی یارانه‌ها را در آن سرمایه‌گذاری کنند گام بردارند.
بخشدار خرم‌دره در این جلسه با اشاره به تلاش‌ دولت‌های نهم و دهم در زمینه توسعه روزافزون کشور و رفع مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: ‌لازمه توسعه پایدار و نیز موفقیت طرح مهاجرت معکوس از شهر به روستاها ایجاد اشتغال پایدار در روستاها است.
در این جلسه مقرر شد بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی ضمانت‌های قابل دسترس اخذ کرده و فنی و حرفه‌ای دوره‌های لازم و کاربردی در مناطق روستایی برای خواهران و برادران اجرا کند.
همچنین مقرر شد، ارگان‌های مربوطه ارائه مجوزهای لازم به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی را تسهیل کرده و نقشه راه مدونی که قابلیت اجرایی داشته باشد ترسیم شود.
در این جلسه مقرر شد از آمار جویندگان کار روستایی و توانمندی‌های آن‌ها از مراجع ذی‌صلاح بانک اطلاعات دقیقی تهیه شده و دستگاه‌های مربوطه نسبت به ثبت افراد ثبت نام کننده در سامانه رصد اقدام کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول