اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین دامغان:

بصیرت‌ معیار اصلی بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول شجره طیبه صالحین دامغان گفت: معیار اصلی بسیج، بصیرت و تفکر عقلایی جامعه مخاطب در جامعه اسلامی ایران است.

بصیرت‌ معیار اصلی بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان حجت‏الاسلام غلامرضا باقری عصر امروز در جمع اعضای حلقه‌های صالحین اظهار داشت: ایران اسلامی نیازمند تفکر و تبلیغ روحانیان اصیل بوده و رمز ماندگاری و تاثیرگذاری روحانیان، در کنار مردم بودن است.
مسئول شجره طیبه صالحین دامغان با اشاره به تربیت فرزندان گفت: یکی از ارکان آینده‏سازی برای کشور تربیت فرزندانی اسلامی است و تربیت تنها محدود به بعد جسمانی فرزندان نیست و معطوف به تربیت روحی و دینی آنهاست و این موضوع با فرستادن فرزندان به بسیج و شجره طیبه صالحین محقق خواهد شد.
باقری افزود: ما باید با تربیت و پرورش انسان‏های صالح از درون حلقه‏ها، زمینه‏‏ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم تا وعده خداوند محقق و زمین میراث بندگان صالح شود.
مسئول شجره طیبه صالحین دامغان در پایان با اشاره به نفوذ دشمن و خط فکری آنها گفت: دشمن از راه‏های گوناگون در زندگی مردم نفوذ می‏کند و عامل مقابله با این نفوذ، تنها تقویت بنیه اعتقادی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، همچنین طاهره کریمی کارشناس فرهنگی پایگاه نرجس از حوزه مقاومت بنت‏الرسول در کارگاه حجاب و عفاف که در این پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: حیا ملکه‌ای است که انسان را از ارتکاب حرام دور می‌کند.
وی افزود: رنگ‌ها نیمی از هویت ما را تکمیل می‌کند و هر رنگی نشانه پر رمز و رازی دارد، پیامبر جامه سفید بر تن می‌کرد و بلال را به اذان‏گویی دعوت می‏کرد.
این کارشناس فرهنگی ادامه داد: رنگ سیاه نشانه ترک علاقه و انصراف نهایی بوده است و از این رو، کسی که چادر مشکی می‌پوشد می‌خواهد با رنگ سیاه چادر دائما جلوه‏نمایی خود را نفی کند و خود را از نگاه‌های دیگران دور نگه دارد.
کریمی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف در جامعه ما یک فرهنگ است و نباید اجازه دهیم که فرهنگ و اعتقادات ما مورد هجوم دشمن قرار گیرد.
وی بشریت را مرهون اسلام، قرآن، تعلیمات انبیا و پیامبر خاتم (ص) دانست و‌ افزود: زنان همانند مردان در تحقق انقلاب اسلامی نیز سهم و دارای نقش برجسته‏ای بودند.
این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه حجاب به معنی منزوی کردن زنان نیست، تصریح کرد: پوشش نباید متاثر از هجوم تبلیغات غرب باشد و ترویج عفاف و حجاب نیازمند همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های فرهنگی است و باید عوامل کمرنگ‌شدن ریشه‌های عفاف و حجاب در جامعه شناسایی شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول