اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

امروز ملت ایران به بصیرت رسیده است

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: امروز ملت ایران به چنان بصیرتی رسیده است که از همه دوره‌های انقلاب و بلکه از همه کشورها جلوتر است.

امروز ملت ایران به بصیرت رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی عصر امروز در جمع مدیران و کارکنان بسیجی شرکت گاز استان سمنان در همایش اقتدار بسیجیان که در سالن الغدیر برگزار شد و بسیجیان در آن بار دیگر بر ادامه آرمان‌های والای بسیج تاکید کردند، اظهار داشت: بسیج یک تفکر همیشه زنده است.
استاندار سمنان در این گردهمایی بزرگ گفت: امروز ملت ایران به چنان بصیرتی رسیده که از همه دوره‌های انقلاب و بلکه از همه کشورهای جلوتر است و امروز همه خدمت‌گزاران نظام اسلامی تلاش دارند تا با هم‌افزایی بیش از پیش ایران اسلامی را سربلند‌تر از همیشه حفظ کنند.
رهی بیان داشت: دشمنان انقلاب باید بدانند که همه ما فدائیان انقلاب و رهبر فرزانه آن هستیم.
وی بسیجیان را مصداق آیه شریفه 23 از سوره مبارکه احزاب خواند و افزود: به همین دلیل نیز بسیج در قربانگاه‌های انقلاب که بذل مال و جان را می‌طلبد، با قربانی کردن خود توانست ولایت‌مداری خود را به جهانیان به اثبات برساند.
استاندار سمنان افزود: امروز نام بسیج، تفکر بسیج و فرهنگ بسیج هدایت‌گر و بیمه‌کننده بوده و این عهدی است که مومنان واقعی با معبود و آفریدگار خود بسته‌اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول