اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان فارس خبر داد:

تشکیل کانون بازنشستگان ورزش فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از پیگیری تشکیل کانون بازنشستگان ورزش این استان خبر داد.

تشکیل کانون بازنشستگان ورزش فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، تورج مؤید در همایش پیشکسوتان ورزش استان فارس اظهار داشت: یکی از اهداف مهم این اداره کل بهره‌مندی از تجربیات و دانش پیشکسوتان ورزش این استان به طور جدی است که در دستور کاری ما قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: حضور پیشکسوتان در هیئت‌های ورزشی باید پر رنگ‌تر از قبل باشد و جامعه ورزش این استان موظف به استفاده از تجربیات مو سپیدان و استخوان خرد کرده‌های ورزش است.
موید در ادامه تصریح کرد: پیشکسوتان می‌توانند به عنوان بازوان توانمند هیئت‌های ورزشی ایفای نقش کنند و به عنوان یک استعدادیاب کمک کرده تا نخبه‌های ورزش شناسایی و در یک برنامه مدون درخشش مورد نظر را داشته باشند.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از انجمن پیشکسوتان ورزش استان فارس که بانی این همایش بودند گفت: این‌گونه همایش‌ها موجب می‌شود تا مو سپیدان ورزش بدانند جامعه ورزش و به ویژه مسئولان، زحمات و افتخارآفرینی این عزیزان را همواره در خاطر دارند و به همین دلیل درخواست دارم که این مراسم در هر فصل و در بهترین و مناسب‌ترین روز، یک‌بار برگزار شود تا در هر سال بتوانیم حداقل چهره مهربان و دوست‌داشتنی دلسوزان ورزش این استان را ببینیم.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین از پیگیری تشکیل کانون بازنشستگان ورزش این استان خبر داد.
وی بیان داشت: همان‌گونه که ورزشکاران، مربیان و داوران فعال در ورزش نیازمند استفاده از تجربه پیشکسوتان هستند، کارکنان اداره کل ورزش و جوانان نیز نیاز دارند تا هر از مدتی خود را در کنار بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان ببینند و از نزدیک با آنها آشنا شوند و دیداری تازه کنند و نکات متنوع و خاطرات شنیدنی آنها را از نزدیک بشنوند تا در راه خدمت به ورزش با توان بیشتری گام بردارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول