اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد استان یزد خبر داد:

اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار به امور فرهنگی امداد یزد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد استان یزد از اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار برای امور فرهنگی، آموزشی و تربیتی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد خبر داد.

اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار به امور فرهنگی امداد یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد غلامرضا مشعلچی در همایش رابطان فرهنگی کمیته امداد بافق اظهار داشت: در سال جاری بالغ بر 8 میلیارد ریال اعتبار برای رسیدگی به امور فرهنگی، آموزشی و تربیتی خانواده‌های زیر پوشش اختصاص یافته است.
وی اظهار امیدواری کرد: با کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست، گستره عملیاتی طرح‌های کمیته امداد افزایش یابد.
رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون حدود 4 هزار و 800 دانش‌آموز در استان یزد زیر پوشش این نهاد هستند و از خدمات مادی، معنوی، فرهنگی، تربیتی و مشاوره‌ای استفاده می‌کنند.
مشعلچی از آغاز طرح نظام جامع آموزشی، تربیتی در کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت: این طرح با استفاده از اساتید و کارشناسان مجرب با رویکرد اعتقادی، مذهبی و با هدف حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی و هنجارهای اجتماعی در بین مددجویان زیر پوشش در سراسر استان از جمله شهرستان بافق اجرایی شده است.
وی اظهار داشت: رسیدگی به امور تحصیلی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد یکی از رسالت‌های مهم این نهاد است.
مشعلچی افزود: این همایش‌ها به منظور تعامل و ارتباط بیشتر با مدارس و ایجاد وحدت رویه و آشنایی رابطان فرهنگی با ضوابط و دستورالعمل‌های این نهاد مقدس همچنین بررسی راه‌های ارتقای سطح دانش و بنیه تحصیلی دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و ارتباط دو سویه بین آموزش و پرورش و کمیته امداد به صورت منطقه‌ای و شهرستانی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول