اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سرایان:

بزرگترین موضوع تشیع عاشوراست

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان گفت: مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش معرفی مذهب تشیع و بزرگترین موضوع تشیع عاشوراست.

بزرگترین موضوع تشیع عاشوراست
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی عظیمی صبح امروز در گردهمایی مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی مقطع ابتدایی سرایان اظهار داشت: دانش‌آموزان باید بدانند که تمام قضیه محرم معرفت است و این معرفت باید برای دانش‌آموزان تشریح شود.
وی افزود: پررنگ کردن صحنه عاشورا یک ضرورت است که متصل به فطرت هر انسان آزاده‌ای است و شاکله شخصیتی دانش‌آموز وهویت ملی مذهبی دانش‌آموز می‌تواند در مقطع ابتدایی پا بگیرد که احتیاج به شیوه، فرصت و تدبیر دارد و باید اشراف بر مسائل روانشناسی این مقطع داشته باشیم.
عظیمی تاکید کرد: آموزش و پرورش مدام از بیرون تاثیر می‌پذیرد و همه نیازمند آموزش و پرورش هستند از باب اینکه می‌دانند این نهاد بیشترین تاثیر را بر جامعه دارد. تمام تلاش ما ایجاد رفتار است، معیار عملکرد ما نیز رفتار است و بر اساس شناخت رفتار به وجود می‌آید.
مدیر آموزش و پرورش سرایان گفت: آموزش و پرورش نیازمند مدیر فرآیند محور است و این مکان مرز ندارد و محدود به یک محیط خاص نیست. آموزش و پرورش نیازمند به رقابت است که اگر رقابت نباشد تفکر نیست.
وی پیرامون طرح ارتقای قرآن، طرح آداب و مهارت‌های زندگی، طرح پرورش خلاقیت کودکان با رویکرد اصلاح الگوی مصرف طرح جشنواره جابربن حیان، طرح در محضر قرآن، جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، فعال‌سازی کتابخانه‌های کلاسی در مدارس تأکید کرد.
انتهای پیام/خ3۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول