اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ دسته اول هندبال کشور؛

هیئت هندبال برازجان بر قزوین غلبه کرد

خبرگزاری فارس: هیئت هندبال برازجان با نتیجه 27 به 26 بر قزوین غلبه کرد.

هیئت هندبال برازجان بر قزوین غلبه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، در رقابت‌های هفته سوم لیگ دسته اول هندبال کشور تیم هیئت هندبال برازجان در برابر هیئت هندبال قزوین به برتری رسید و نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها را کسب کرد.
این مسابقه در سالن ورزشی امام علی(ع) در ورزشگاه تختی برازجان و در حضور بیش از 3‌هزار تماشاگر دشتستانی برگزار شد که در پایان در یک بازی نزدیک و پایاپای تیم هندبال برازجان با نتیجه 27 بر 26 و با اختلاف تنها یک گل به برتری رسید.
نیمه نخست این دیدار زیبا و دیدنی با نتیجه تساوی 12 بر 12 به پایان رسید و هر دو تیم یک بازی هجومی و تماشایی را به نمایش گذاشتند.
در نیمه دوم این مسابقه حساس تیم هندبال قزوین بر بازی سوار شد و با گل‌های پیاپی از حریف برازجانی خود پیش افتاد و در حالی که تنها 7 دقیقه تا انتهای مسابقه مانده بود تیم هیئت هندبال قزوین با نتیجه 26 بر 23 از برازجان جلو افتاد.
در اواخر این مسابقه و با درخشش احمد افروغ در درون دروازه و گلزنی‌های ماشاالله عالی‌زاده موفق به ثبت چهار گل پیاپی شدند و تمام امتیازات بازی خانگی را به دست آوردند.
* مسعود توکل و اردشیر مستاجران از اصفهان به عنوان منشی؛ اصغر بردیده و محمد وطن از شیراز وقت‌نگهدار بودند، ضمن اینکه حسن گل‌مینا از شیراز نیز نماینده فدراسیون در این مسابقه بود. 
* بیش از 3هزار تماشاگر از این مسابقه دیدن کردند و تمامی سکوهای سالن امام علی (ع) در اختیار تماشاگران برازجانی بود، آنها با شور و حرارتی خاص تا پایان بازی به تشویق بازیکنان پرداختند.
 * تعداد زیادی از چراغ‌های داخل سالن امام علی (ع) از کار افتاده یا خاموش بود و به همین دلیل سالن از نور کافی برخوردار نبود و این امر اعتراض بازیکنان و تماشاگران را در پی داشت. 
 * اسکوربرد ورزشگاه نیز خاموش بود و این امر نیز در یک بازی رسمی دسته اول کشور زیبنده نیست.
 *خاموشی تابلو نتایج، وقت‌نگهدار بازی را مجبور کرد که به طور مرتب زمان باقیمانده و نتایج را اعلام کند که در یکی از این صحنه‌ها مربی تیم قزوین به شدت به نتیجه اعلام شده اعتراض کرد.
 *دو گل به ثمر رسیده تیم هندبال برازجان توسط داوران مردود اعلام شد؛ آنها اعتقاد داشتند هر دو گل در زمان اعلام استراحت وارد دروازه حریف شده است.
 *سرپرست و مربیان هیئت هندبال قزوین که فکر شکست در برابر تیم برازجان را نمی‌کردند در دقایق انتهایی تایم دوم تماشاگران را بهانه کرده و اعتراضات خود را به نماینده فدراسیون انتقال دادند.
 *رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان در پایان بازی با حضور در جمع تیم برازجان مبلغ پانصد هزار ریال به هر کدام از بازیکنان هدیه داد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول