اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز شیرخوارگان حسینی؛

دعای ندبه اسفراین از شبکه یک پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: دعای ندبه این هفته شبکه یک سیما همزمان با روز شیرخوارگان حسینی با همکاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی به صورت مستقیم و زنده از شهرستان اسفراین از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

دعای ندبه اسفراین از شبکه یک پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، این مراسم معنوی در روز جمعه یازدهم آذر ماه از ساعت شش صبح به مدت دو ساعت از مسجد امام رضا (ع) اسفراین با حضور عاشقان اهل بیت (ع) پخش خواهد شد. 
مداحی این برنامه را حمید رمضانپور از مداحان کشوری بر عهده خواهد داشت و علاوه  برپخش این برنامه از شبکه یک، دعای ندبه شهرستان اسفراین به طور مستقیم از شبکه رادیویی قرآن به روی آنتن می‌رود.  
دعای ندبه شبکه یک سیما کاری از گروه معارف اسلامی این شبکه است که این هفته با همکاری صدا وسیمای مرکز خراسان شمالی و هیئت رزمندگان استان میهمان عاشقان امام زمان (عج) در خراسان شمالی و شهرستان اسفراین است.
همچنین خبر دیگری نیز حاکی است، همایش سران قبائل عشایر شهرستان اسفراین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار می‌شود.
در این مراسم مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان شمالی با تبریک ایام هفته بسیج به بسیجیان عشایری، عشایر را مردمی غیور، متعهد و با ایمان دانست که در راه دفاع از انقلاب از همه مال و جان خود گذشتند و با تمام توان به میدان رفتند.
محمد امیری با توجه به فتنه‌هایی که از اول انقلاب تا کنون به وجود آمده مثل قائله گنبد، کردستان، اشرار طالبان و ... نقش عشایر و مردم محلی منطقه را در دفع این فتنه‌ها بسیار تاثیرگذار دانست.
وی اظهار داشت: دشمن هنوز هم در فکر تهاجم و ضربه زدن به این انقلاب از راه‌های گوناگون است و شما عشایر غیور ضمن تسلیح شدن حافظ منافع این انقلاب و مرز و بوم هستید.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول