اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام‌جمعه بجنورد:

ادعاهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نخ‌نما است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه بجنورد ادعاهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ارتباط با فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ایی کشورمان را نخ‌نما عنوان کرد.

ادعاهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نخ‌نما است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در آئین‌ نما‌ز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره) گفت: ادعاهای اخیر آژانس انرژی اتمی بی‌اساس بوده و تمام فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان صلح‌آمیز بوده و بارها مسئولان کشور به این موضوع تاکید داشته‌اند. تمام ادعاهای مربوط به نظامی‌بودن فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان از سوی آژانس، سمت و سوی سیاسی و تخریب‌کننده است.
خطیب‌جمعه بجنورد با بیان اینکه امروز استکبار به خاطر جنبش‌های کشورهای مختلف و همچنین وال‌استریت در منطقه سرگردان است، تصریح کرد: ادعاهای آمریکا نیز در مورد صلح‌آمیز نبودن فعالیت‌های هسته‌ایی کشورمان به خاطر ترس از پیشرفت و توسعه نظام اسلامی در ابعاد مختلف دارد.
مهمان‌نواز همچنین با اشاره به در پیش دهه غدیر در برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های این هفته تأکید کرد.
وی با بیان اینکه دهه غدیر دهه آگاهی و معرفت است تصریح کرد: نباید از تبیین پیام، فلسفه و خطبه معروف غدیر غفلت کرد.
امام‌جمعه بجنورد اشاره کرد: محور جشن‌های عید غدیر بایستی بر مبنای تبیین خطبه غدیر بوده گاه عموم مردم به ویژه جوانان اهمیت این روز را دریابند.
وی برگزاری مسابقات فرهنگی، اعزام مبلغان و ... ضروری عنوان کرد و گفت: عید غدیر بزرگترین عید شیعیان بوده و باید به بهترین شکل برگزار شود.
خطیب جمعه بجنورد برگزاری هر چه با شکوه‌تر اعیاد اسلامی را در نظام اسلامی را برشمرد و گفت: نباید به صرف برگزاری اعیاد باستانی عید نوروز از اعیادهای اسلامی غفلت کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول