اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران خبر داد:

قرائت دعای ندبه روز عید غدیر در جمکران

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران گفت: منتظران در روز عید غدیرخم دعای ندبه را در مسجد مقدس جمکران زمزمه خواهند کرد.

قرائت دعای ندبه روز عید غدیر در جمکران
ابراهیم صدوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر‌خم به تشریح برنامه‌های این مکان مقدس در ایام عید غیر پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در دهه ولایت با عنوان 15 روز با خدا از روز عرفه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در بخش‌های مختلف پیگیری می‌شود.
وی افزود: به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر‌خم، برنامه‌های فرهنگی در روزهای جشن میلاد غدیر با حضور منتظران و شیفتگان فرهنگ ولایت برگزار شد.
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در خصوص ویژه برنامه‌های بزرگداشت عید سعید غدیر در مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: به مناسبت بزرگ‌ترین عید مسلمانان روز دوشنبه برنامه مدیحه‌سرایی ویژه عید ولایت در بین الصلاتین مغرب و عشا در مسجد مقام با مداحی حاج سیداحمد حسین‌نژاد برگزار می‌شود.
صدوقی ادامه داد: صبح روز عید سعید غدیر‌خم مراسم پرفیض دعای ندبه در مسجد مقام جمکران با حضور خیل منتظران و عاشقان فرهنگ ولایت و انتظار با مداحی و نغمه‌خوانی حاج علی مالکی برگزار می‌شود.
وی افزود: بعد از نماز ظهر و عصر نیز مراسم مدیحه‌سرایی و نغمه‌خوانی عید، با اجرای حاج سیدعلی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود، ضمن اینکه برنامه‌های سه‌شنبه شب نیز از ساعت 20 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالی و مداحی حسین میرزا احمدی برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب غدیر در این مکان مقدس خبر داد و عنوان کرد: نمایشگاه کتاب غدیر به همت انتشارات مسجد مقدس جمکران در این مسجد در حال برگزاری است که علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با تخفیف 45 درصدی از این انتشارات تهیه کنند.
وی افزود: موسسه کودکان گل نرگس مسجد مقدس جمکران نیز برنامه‌های ویژه‌ای را برای این ایام تدارک دیده که در روز عید برای کودکان اجرا خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف فرهنگی و خدماتی این مکان مقدس به صورت شبانه‌روزی در طول سال آماده میزبانی از نمازگزاران و زائران مسجد مقدس جمکران هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول