اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی:

کمک به جوامع عقب مانده ادعای واهی غرب است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: کمک به جوامع عقب مانده ادعای واهی غرب است و امروز مردم جوامع غربی نیز به این امر واقف هستند.

کمک به جوامع عقب مانده ادعای واهی غرب است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهلول نعمتی پیش از ظهر امروز در جمع  زوج‌های جوان ایثارگر آذربایجان‌شرقی تخریب بنیان خانواده را از اهداف استکبار جهانی برشمرد.
نعمتی گفت: بنا بر فرمایش نبی مکرم اسلام هیچ بنایی مستحکم‌تر از ازدواج نیست و این فرمایش یک تعارف نیست و برخاسته از دیدگاه اسلام به زندگی است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در ادامه بر رعایت حقوق متقابل در زندگی مشترک تاکید و اظهار کرد: توجه به خواسته‌ها و نیازهای طرف مقابل در زندگی و ایجاد الفت و حفظ یکدیگر باید در زندگی مورد توجه باشد.
نعمتی تاکید کرد: عدم توجه به عوامل بیرونی و مداخله دیگران در زندگی یک اصل است و باید زوج‌های جوان به این مسئله توجه کافی داشته باشند تا بنیان خانواده مستحکم بماند.
وی، شناسایی مشکلات زوج‌های جوان ایثارگر را از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: با وجود رشد طلاق در کشور، نرخ طلاق در جامعه ایثارگری نسبت به سایر اقشار کمتر است اما انتظار داریم پدیده شوم طلاق در جامعه ایثارگری نفوذ پیدا نکند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، انس با ارزش‌های دینی را یادآور شد و تصریح کرد: اگر بتوانیم ارزش‌های دینی را در زندگی فردی و خانوادگی وارد کنیم شاهد تعالی این جایگاه خواهیم بود.
وی، با رد دیدگاه‌های غربی در زمینه خانواده و ازدواج بیان کرد: ترویج دیدگاه‌های منفی ازدواج غربی در جامعه اسلامی که از طریق اینترنت و ماهواره نفوذ یافته موجب سستی بنیان خانواده در جوامع اسلامی می شود.
نعمتی تاکید کرد: باید مطمئن بود که غربی‌ها به فکر رفاه و رشد جوامع اسلامی نیستند و تخریب اجتماع مسلمین را در نظر دارند که نفوذ به بنیان خانواده در این راستای اولویت استکبار و دشمنان است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: کمک به جوامع عقب مانده ادعای واهی غرب است و امروز مردم جوامع غربی نیز به این امر واقف هستند و امروز در جنبش وال‌استریت این بیداری و فریاد مردم غرب مشاهده می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول