اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی و عمرانی شهرداری باقرشهر خبر داد:

کمربندی غربی باقرشهر در دست احداث است

خبرگزاری فارس: مدیر فنی و عمرانی شهرداری باقرشهر گفت: باهدف تسهیل در عبور و مرور ،کمربندی غربی باقرشهر در دست احداث است.

کمربندی غربی باقرشهر در دست احداث است
به گزارش خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران، دقایقی پیش امیر محسن  مولوی در جلسه شورای معاونان شهرداری باقرشهر گفت: با عنایت به موقعیت جغرافیایی باقرشهر در جنوبی ترین نقطه تهران و وجود شاه راه اتصال شمال به جنوب کشور و همچنین وجود کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، بهشت زهرا (س)، پالایشگاه و..... و حجم سنگین تردد خودروهای سبک و سنگین به‌ویژه در ایام خاص نظیر روزهای پایانی هفته، پنجشنبه آخر سال، مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) و ... همچنین به منظور کاهش حجم ترافیک و ارتقاء کیفیت تردد، واحد فنی عمرانی طراحی و احداث کمربندی غربی را از ابتدای محدوده (سه راه خیر آباد) تا انتهای محدوده (پل اتوبان شمالی بهشت زهرا (س) در دستور کار خود قرار داد.
مدیر فنی و عمرانی شهرداری باقرشهر افزود: با تصویب طرح توسط شورای اسلامی باقرشهر طرح ذکر شده در دست اجرا است.
وی در ادامه از پیشرفت 25 درصدی فاز یک پروژه کمربندی باقرشهر به طول 700متر وعرض 40 متر بصورت لاین‌های رفت و برگشت، جزایر ترافیکی، میادین و دور برگردان‌های اصولی حد فاصل خیابان شهید مسعود فیروزی (توریست) تا پل اتوبان شمالی بهشت زهرا (س) که با اعتبار7 میلیارد ریال در سال 1390 آغاز شده خبر داد.
مولوی افزود: با عنایت به عام المنفعه بودن طرح و اهمیت ویژه برای رفع معارض دکل‌های انتقال برق مترو، با برگزاری جلسات متعدد و همدلی و همکاری خوب دوستانمان در مدیریت برق مترو دکل‌های موجود در مسیر با ارائه راهکار مناسب حذف شد که از همکاری صمیمانه مدیریت برق مترو تهران تشکر و قدردانی می‌شود.
مدیر فنی و عمرانی شهرداری باقرشهر با ابراز امیدواری در ارتباط با بهره‌برداری از پروژه در موعد مقرر یادآوری کرد که با احداث این کمربندی علاوه بر رفع مشکلات ذکر شده شاهد تسهیل در دسترسی به ایستگاه مترو شاهد، حرم مطهر حضرت امام(ره) و اتوبان صالح‌آباد خواهیم بود.
مولوی در پایان خواستار توجه مسئولان استان به این پروژه مهم شهری و تخصیص اعتبارات استانی و ملی شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول