اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با اعتبار 193 میلیارد ریالی محقق می‌شود؛

احداث قطعه نخست بزرگراه کنارگذر کنگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی از احداث قطعه نخست بزرگراه کنارگذر کنگان با اعتبار 193 میلیارد ریال خبر داد.

احداث قطعه نخست بزرگراه کنارگذر کنگان

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از عسلویه، سید پیروز موسوی پیش از ظهر امروز در بازدید از سایت دو منطقه ویژه پارس اظهار داشت: توسعه فازهای در دست اجرا در پارس جنوبی مهم‌ترین اولویت در منطقه پارس است و وزارت نفت تلاش گسترده‌ای برای این مهم دارد.
وی از اجرای پنج پروژه زیرساختی در پارس جنوبی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها به منظور پشتیبانی از فازهای جدید پارس جنوبی انجام می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه خاطرنشان کرد
: با توجه به ضرورت شتاب اجرای عملیات توسعه، احداث و راه‌اندازی فازهای باقیمانده پارس جنوبی و ماموریت سازمان منطقه ویژه به عنوان متولی تامین زیرساخت‌های لازم، در راستای اجرایی شدن دستور وزیر نفت، تلاش در این منطقه عملیاتی باید شبانه‌روزی شود.
موسوی
 از احداث قطعه نخست بزرگراه کنارگذر کنگان خبر داد و گفت: این پروژه مهم به منظور کاهش ترافیک و تسهیل آمد و شد در منطقه انجام می‌شود و بیش از 193میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده و در واقع این پروژه از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی است که از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است.
وی در ادامه از
تعریض جاده پیرامونی از سه راه طاهری تا شرق سایت اختر خبر داد و اذعان داشت: این طرح مهم نیز با هدف ایجادهماهنگی و ارتباط بهتر بین فازها عملیاتی شده است.
مدیرعامل پارس جنوبی با بیان اینکه توسعه فازهای باقیمانده روند خوبی دارد، تصریح کرد: باید در همسویی با این مهم، راه‌های پیرامونی این فازها در مدت تعیین شده به بهره‌برداری برسد.
موسوی یادآور شد: بعد از روی کار آمدن مهندس قاسمی در وزارت نفت شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در طرح‌ها و برنامه‌های پارس جنوبی هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.
وی اضافه کرد: در صورتی که همه مدیران منطقه ویژه با همه انرژی و توان در مسیر توسعه فازهای میدان مشترک پارس جنوبی اهتمام دارند و روز به روز پیشرفت بهتری را شاهدیم.
انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول