اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ترافیک شهرداری مشهد خبر داد:

نصب 50 هزار متر گاردریل در بزرگراه‌های شهر مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از نصب گاردریل در نقاط حادثه خیز بزرگراه‌های شهر مقدس مشهد خبر داد.

نصب 50 هزار متر گاردریل در بزرگراه‌های شهر مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری مشهد، سید مهدی امامی میبدی اظهار داشت: در چند سال اخیر شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در راستای افزایش ایمنی رانندگان، عابران و همچنین کاهش حوادث رانندگی در بزرگراه‌ها بوده‌ایم و با اجرای این پروژه‌ها توانسته‌ایم درصد قابل توجهی از آمار حوادث را کاهش داده و نسبت به اجرای پروژه‌های دیگر گام‌هایی برداریم.
وی گفت: با توجه به اهمیت این موضوع،‌ طرح ایمن‌سازی بزرگرا‌ه‌های شهر توسط  نصب گاردریل از ابتدای شهریورماه سال‌جاری آغاز شده است.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک خاطرنشان کرد:‌ این پروژه در حال حاضر در جاده قدیم نیشابور به پایان رسیده و در بزرگراه قائم و در محدوده میدان شهید فهمیده نیز در حال اجراست.
امامی ادامه داد: این طرح شامل اجرای حدود 50 هزار متر نصب گاردریل است که با بودجه‌ای بالغ بر 2 میلیارد تومان به تصویب رسیده و تا آخر امسال اجرا می‌شود.
وی گفت:‌ این طرح در گام اول در جاده قدیم قوچان، بزرگراه کلانتری، بزرگراه بابا نظر، سلسله‌الذهب، بزرگراه قائم و آزادی اجرا می‌شود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد:‌ با انجام چنین طرح‌هایی در کنار رعایت قوانین توسط رانندگان محترم بتوانیم گام‌های ارزشمندی نسبت به کاهش تصادفات و حوادث رانندگی برداریم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول