اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با اتمام عملیات اجرایی رمپ و لوپ دستواره‌ـ آزادگان صورت می‌گیرد؛

اتصال محور غرب به جنوب بزرگراه آزادگان

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 گفت: با اتمام عملیات اجرایی رمپ و لوپ دستواره‌ـ آزادگان محور غرب به جنوب بزرگراه آزادگان متصل می‌شود.

اتصال  محور غرب به جنوب بزرگراه آزادگان
عباس فرشادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اتصال محور غرب به جنوب بزرگراه آزادگان و تسهیل دسترسی شهروندان به شهرری از طریق احداث پروژه  رمپ و لوپ دستواره‌ـ آزادگان خبرداد.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 با اشاره به پیشرفت 70 درصدی این پروژه گفت: اتصال بلوار شهید دستواره به اتوبان آزادگان دسترسی به شهرری را برای شهروندانی که از غرب به شرق اتوبان آزادگان حرکت می‌کنند تسهیل می‌کند.
وی در ادامه این ورودی را سومین ورودی آزادگان به منطقه 20 برشمرد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این ورودی تا چند ماه دیگر به پایان می‌رسد و دسترسی به شمال و غرب این منطقه تسهیل می‌شود.
فرشادیان بر اهمیت توسعه شبکه راه‌ها به منظور رفاه حال شهروندان تاکید کرد و اظهار داشت: احداث رمپ و لوپ دستواره‌ـ آزادگان با کاهش بار ترافیکی در خیابان فدائیان اسلام و شهید غیوری همراه است.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: رمپ و لوپ دستواره ‌ـ آزادگان شامل یک دهنه پل و 500 مترمربع راه است و با اعتبار بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان در سال جاری در حال اجراست.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول