اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

خدمت‌رسانی به مناطق محروم وظیفه مدیران است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: خدمت‌رسانی به مناطق محروم در نظام اسلامی وظیفه و تکلیفی مهم برای مدیران است.

خدمت‌رسانی به مناطق محروم وظیفه مدیران است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده صبح امروز در دیدار با مردم روستای کوزه‌گران نقده اظهار داشت: دولت نهم و دهم با رویکرد عدالت‌محوری، محرومیت‌زدایی از کشور را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا مسئولان و مدیران استان نیز با همین رویکرد به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که بیش از سه دهه از عمر آن می‌گذرد نظام اسلامی در حال خدمت به مردم محروم و مستضعف است و در صورتی که جنگ تحمیلی علیه کشور و توطئه‌های دشمنان نبود اکنون هیچ مناطقی از کشور طعم محرومیت را نمی‌چشید.
جلال‌زاده در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: مردم ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی از جان و مال خود گذشتند و با ایثارگری و فداکاری از میهن اسلامی صیانت کردند و اکنون نیز ارزش‌های انقلاب همچنان در رگ‌های این ملت جریان دارد و در مقابل هرگونه تجاوز و تعدی به مرزهای میهن اسلامی پاسخ کوبنده‌ای می‌دهند.
وی با اشاره به اهداف سفرهای شهرستانی بیان کرد: دور جدید سفرها با محوریت روستاها انجام می‌شود و در این سفرها هدف رسیدگی به مشکلات مردم از جمله آب، راه و طرح هادی روستایی در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی آنها است.
شایان ذکر است، یک‌هزار سند مالکیت روستایی با حضور استاندار آذربایجان غربی به روستاییان شهرستان نقده اعطا شد.
وحید جلال‌زاده در ادامه سفر روستاهای شهرستان نقده، مسائل و مشکلات مردم روستای کوزه‌گران را بررسی و دستورات لازم برای پرداخت 4 هزار میلیون ریال برای اجرای طرح هادی، 500 میلیون ریال برای اختصاص زمین ورزشی، احداث مهدکودک و پرداخت تسهیلات بانکی را صادر کرد.
با سفر این مسئول به روستای راهدانه این شهرستان نیز، پرداخت 100 میلیون ریال برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، 500 میلیون ریال برای اجرای دیوار ساحلی، 300 میلیون ریال برای تعمیر و بازسازی مسجد و احداث خانه عالم و 500 میلیون ریال برای تهیه زمین ورزشی و آغاز این پروژه اختصاص یافت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول