اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرمانده کل سپاه خبر داد:

اجرای 10هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور

خبرگزاری فارس: مشاور فرمانده کل سپاه گفت: 10 هزار و 674 پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور در حال اجرا است.

اجرای 10هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید ضیاءالدین حزنی عصر سه‌شنبه در مراسم متمرکز افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی گلستان اظهار داشت: قرارگاه قرب کوثر نزذیک به دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون یک هزار و  258 مجموعه ورزشی، 2 هزار و 56 مسجد، یک هزار و 61 خانه بهداشت و یک هزار و 186 غسالخانه را به بهره‎برداری رسانده است.
حزنی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص محرومیت‌زدایی توسط قـرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به افتتاح 37 پروژه در گلستان اشاره کرد و گفت: این اقدامات هدیه‏ای از طرف مقام معظم رهبری است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم‏الانبیاء(ص) - قرب کوثر و با همکاری سپاه در استان گلستان اجرا و به مردم روستاهای محروم تقدیم می‌شود.
فرمانده قرب کوثر راز موفقیت سپاه را در کنار مردم بودن و با مردم بودن دانست و گفت: مصداق بارز این موفقیت پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود که مردم نهایت پشتیبانی و حمایت خود را از سپاه انجام دادند و حالا سپاه می‌خواهد از اعتبارات و امکانات خود بخشی از فداکاری مردم را جبران کند.
در ادامه این مراسم نیز از علی‌جان ولی‌الهی، محمود صفرزاده، کریم یوسف‌زاده، محمدامیر کریمیان، حیدر نودوست، عباس کوهساری، جعفر فندرسکی، سیدعباس حسینی، محمد راستگو، ابراهیم سنچولی، امین خیرخواه، موسی‌الرضا بخشی مدیر کل دفتر روستایی استانداری گلستان، نورالله ولی‌نژاد مدیر اداره تبلیغات اسلامی گلستان به عنوان بسیجیان فعال در عرصه سازندگی تقدیر شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول