اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌محرم و شور حسینی ـ 4؛

اعزام 2 هزار مبلغ به شهر و روستاهای مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از اعزام 2 هزار مبلغ به شهرها و روستاهای مازندران در محرم امسال خبر داد.

اعزام 2 هزار  مبلغ به شهر و روستاهای مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل حجت الاسلام ناصرشکریان ‌در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) در عاشورا تنها به یک واقعه تاریخی ختم نمی‌شود بلکه اهمیت این قیام به واسطه مقدار تاثیرگذاری آن در جامعه بشری است.
وی نهضت عاشورا را از نهضت‌های بی‌نظیر در تاریخ عنوان کرد و افزود: نهضت عاشورای امام حسین (ع) الگوی کامل قیام‌های بشری در جهان است و بسیاری از اندیشمندان و آزادگان جهان برای رهبری قیام‌ها و اثبات حقانیت مظلومان از قیام امام حسین (ع) الگوبرداری کردند.
شکریان بیان کرد: مبارزه با استکبار و اصلاح باورها و اعتقادات غلط و برداشت‌های نادرست از اسلام  و انقلاب اسلامی با پیروی از خط مش حسینی توانست به پیروزی برسد و تاکنون با شعار عاشورایی حرکت کرده است.
وی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در راستای تقویت فرهنگ عاشورایی اقداماتی از جمله تشکیل جلسات ساماندهی استان و شهرستان‌ها برای کیفیت بخشی مراسم عزاداری، هماهنگی با مراکز اعزام مبلغان، برگزاری گردهمایی توجیهی مبلغان و هیئت‌های امنای مساجد، برگزاری گردهمایی مداحان استان، تهیه و تدوین منشور عزاداری محرم ویژه هیئت‌های مذهبی استان، تهیه و تدوین منشور مداحی محرم ویژه مداحان مذهبی استان، تهیه و توزیع  بیش از 30 هزار بنر، پوستر و بروشور و ارسال پیامک ویژه محرم ارسال پیامک را در دستور کار خود قرار داده است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی ویژه محرم، برنامه‌ریزی اعزام حدود 2 هزار ‌مبلغ به شهر و روستا، برگزاری گفتمان دینی جوان با موضوع پاسخ به شبهات محرم، برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره شعر عاشورایی در محمودآباد همزمان با اربعین حسینی، برگزاری برپایی نمایشگاه فرهنگ مناسبت‌های مذهبی تحت عنوان در امتداد کربلا در غرب استان، بازدید شورای هیئت‌های مذهبی استان از هیئت‌های مذهبی در ایام محرم، برگزاری یادواره شهدای مداح استان در سالن اجتماعات اهل بیت (ع) ساری و هماهنگی برای برگزاری نماز ظهر عاشورا را از دیگر برنامه این سازمان برشمرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول