اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

آماده همکاری برای ایجاد مرکز نمایشگاه بین‌المللی مازندران هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی آمادگی دارد با کمک تمام مسئولان در راستای جذب و حمایت سرمایه‌گذاران، اقدامات لازم برای ایجاد مرکز همایش‌های بین‌المللی و نمایشگاه مازندران را در مرکز استان انجام دهد.

آماده همکاری برای ایجاد مرکز نمایشگاه بین‌المللی مازندران هستیم
عباسعلی وفایی‌نژاد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، ایجاد فضای مناسب نمایشگاهی در مرکز استان را فرصتی برای سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت دانست.
وی بیان داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی با هدف تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های مورد نیاز استقرار و بهبود فضای کسب و کار و حمایت، پشتیبانی و ساماندهی صنایع کوچک، به‌دنبال توسعه بازار صنایع کوچک است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: مرکز استان با دارا بودن شرایط مناسب و وجود بنادر امیرآباد و نوشهر، فرودگاه بین‌المللی و راه‌های مواصلاتی و نزدیکی به پایتخت، بستر مناسبی برای احداث و ایجاد همایش‌ها و نمایشگاه بوده است.
وفایی‌نژاد اضافه کرد: این شرکت، با توجه به مصوبه سفر هیئت دولت به مازندران، زمین مورد نظر را برای احداث آن در شهرک صنعتی شماره دو تخصیص داده است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد و احداث مرکز همایش‌ها و نمایشگاه در مرکز استان با توجه به  نقش و اهمیت در معرفی استعدادها و ظرفیت‌های مازندران در راستای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، مفید و مثمرثمر است.
وفایی‌نژاد بیـان داشت: در برنامه‌های آتی شرکت، نسبت به توسعـه بازار و ایجاد زمینه‌های معرفی توانمندی‌های استان در کسب بازار هدف، توجه ویژه‌ای خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به حمایت از حضور واحـدهای صنعتی عضو در نمایشگاه‌های تخصصی، اعزام و پذیرش هیئت‌ها، برگزاری نمایشگاه، برگزاری تورهای شرکت، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با مدیریت بازاریابی و توسعه بازار، نام برد .
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی آمادگی دارد با کمک تمام مسئولان دلسوز استان در راستای جذب و حمایت سرمایه‌گذاران، اقدامات لازم برای ایجاد مرکز همایش‌های بین‌المللی و نمایشگاه درخور شأن مازندران را در مرکز استان انجام دهد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول