اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد:

ارائه 110 اثر در نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از نمایش 110 اثر در نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم خبر داد.

ارائه 110 اثر در نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طباء در مراسم افتتاح نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه برداشت تصویری یک هنرمند از آیات قرآن است و استفاده از ظرفیت هنر برای انتقال مفاهیم دینی از جمله آیات قرآن استفاده بهینه از هنر تلقی می‌شود.
وی افزود: هر یک از نقاشی‌های به نمایش درآمده در این مکان حاوی یکی از موضوعات و نکات قرآنی است و علاقمندان می‌توانند با هر نوع سطح تحصیلی مفهومی از یک آیه را برداشت کنند زیرا نقاشی و تصویر موجب ماندگاری مطلب در ذهن مخاطب می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برپایی این نمایشگاه را نوعی استفاده صحیح از هنر برای مجسم کردن مفاهیم قرآنی دانست و افزود: عموم شهروندان می‌توانند به مدت 10 روز از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند ضمن اینکه تعداد 23 نرم افزار نیز توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان در موضوعات مختلف به معرض فروش گذاشته شده و تخفیف قابل توجهی نیز به خریداران داده می شود.
وی گفت: تعداد آثار ارائه شده در این نمایشگاه 110 تابلو است که در کنار هر یک از آنها تابلوی دیگری حاوی آیات و روایات متناسب با آن نقاشی نیز قرار داده شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول