اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان؛

دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان در اصفهان آغاز به کار کرد.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان ظهر امروز طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، مدیر کل اداره دامپزشکی استان و مدیرکل مرکز اصلاح نژاد دام و تولیدات دامی معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین نمایشگاه در حوزه دام و طیور در مرکز و نیمه جنوبی کشور است که با هدف توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری این بخش در راستای ارزآوری ملی و همچنین معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی کشور برپا شده که عظمت و شکوه آن را می‌توان سمبلی از این صنعت فعال در کشور دانست.
نمایشگاه دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان در بیش از هشت هزار و 500  متر مربع فضای نمایشگاهی با مشارکت بیش از 200 شرکت تخصصی در زمینه‌های خوراک دام، مکمل‌های غذایی، داروها، ژنتیک، ماشین‌آلات و تجهیزات دامپروری برپا شده است.
مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه از شهرها و استان‌های اصفهان، تهران، شیراز، همدان، مشهد، چهارمحال و بختیاری، مازندران، قم، آذربایجان غربی، گلستان و نمایندگان دو کشور هلند و فرانسه هستند.
افزایش حضور شرکت‌ها در زمینه ماشین‌آلات، افزایش متراژ غرفه‌ها، افزایش شرکت‌های تولیدکننده دارو و خوراک دام و همکاری بیشتر اداره کل دامپزشکی استان، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان‌های وابسته از ویژگی‌های این نمایشگاه در سال جاری است.
برپایی این نمایشگاه و پذیرش هیئت‌های تجاری و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های متعدد می‌تواند فرصت‌ مناسبی برای نمایش توانمندی‌های بخش تولیدی کشور و امکان جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم کند.
نمایشگاه دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان از تاریخ هشتم تا 11 آذر ماه دایر است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول