اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گام پنجم لیگ دسته یک والیبال کشور؛

والیبال کاله جوان مازندران از گاز سرخس میزبانی می‌کند

خبرگزاری فارس: در پنجمین هفته لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور، تیم کاله جوان مازندران از ساعت 17 امروز در آمل به مصاف تیم والیبال گاز سرخس می‌رود.

والیبال کاله جوان مازندران از گاز سرخس میزبانی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، از ساعت 17 امروز با رویارویی کاله جوان مازندران مقابل تیم والیبال گاز سرخس هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود.
در این دیدار سخت و حساس که در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل برگزار می‌شود دو تیم بالای جدول گروه نخست این دوره از رقابت‌ها سعی دارند تا حداکثر امتیاز را از یکدیگر بگیرند.
یکی از نماینده‌گان استان مازندران که سال گذشته نیز در رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بازی‌های متعددی را با گاز سرخس انجام داده است با آنالیز و شناخت نقاط ضعف و قوت تیم حریف بسیار به کسب هر سه امتیاز امیدوار است.
کاله جوان مازندران که یکی از پشتوانه‌های تیم لیگ برتری کاله مازندران بوده با حمایت تماشاگران والیبال دوست آملی و افکار سرمربی جوان خود حسین کاظمی درصدد پیروزی در این دیدار است.
ابوالقاسم نائیجی که یکی از پیشکسوتان عرصه والیبال در استان مازندران به شمار می‌آید و بازی‌های زیادی را با کاله مازندران به عنوان مربی سپری کرده است به عنوان سرپرست در خدمت مجموعه کاله است.
جوان‌گرایی و توجه به بازیکنان جوان و نوجوان امسال در راس امور تیم والیبال دسته یکی کاله جوان مازندران قرار گرفته و جوانان جویای نام بومی می‌خواهند امسال لیاقت‌های خود را به اثبات برسانند.
به گزارش فارس، هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز در سالن 2هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل از سر گرفته می‌شود که در آن کاله جوان مازندران میزبان تیم گاز سرخس است.
کاله جوان مازندران هم‌اکنون بعد از سپری شدن چهار هفته از لیگ دسته یک والیبال کشور بعد از جواهری گنبد در رتبه دوم گروه نخست این دوره از رقابت‌ها جای دارد.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول