اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاظمی در گفت‌وگو با فارس:

شایستگی‌های والیبال کاله جوان اثبات شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت: به نحوه قضاوت داور دیدار کاله جوان و شهرک‌های صنعتی معترض بودیم و و با این وجود نماینده مازندران لیاقت‌های خود را اثبات کرد.

شایستگی‌های والیبال کاله جوان اثبات شد
حسین کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه کاله جوان به یک پیروزی شیرین خانگی در لیگ دسته یک والیبال کشور دست یافت، تصریح کرد: این تیم مازندرانی از ترکیب جوان و بومی بهره می‌رود.
وی با اعلام اینکه از بازیکنان جوان و جویای نام بومی خود در دیدار مقابل نماینده خراسان شمالی رضایت کامل دارم، گفت: با توجه به سن کم و عدم تجربه لازم بازیکنان جوان این تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و شاگردانم دستورات کادر فنی را در زمین اجرا کردند.
کاظمی با اعلام اینکه نماینده خراسان شمالی نیز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، اظهار داشت: بازیکنان مازندرانی اجاره حرکت به نماینده خراسان شمالی را ندادند و قدرت مانورشان را از آنها گرفتند.
وی با بیان اینکه در گیم سوم و چهارم در دریافت‌ها مشکل داشتیم، گفت: در مقابل نیز سرویس‌های حریف هر از چندگاهی تبدیل به امتیاز می‌شد.
سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران با تاکید اینکه کفه ترازوی داوری خیلی به سمت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی سنگینی می‌کرد، یادآور شد: به نحوه قضاوت داوران در این دیدار معترض هستیم زیرا بسیاری از سوت‌ها به سود تیم بجنوردی بود.
کاظمی قول داد که کاله جوان مازندران روز به روز بهتر از گذشته می‌شود و آینده روشنی را برای این تیم مازندرانی پیش‌بینی می‌کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول