اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد:

نظارت در عمل به میثاق‌نامه مدیران فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس بر عمل به مفاد میثاق‌نامه مدیران فارس توسط فرمانداران شهرستان‌های این استان تاکید کرد و گفت: این میثاق‌نامه مسائل والایی را تعریف کرده و در نظارت بر آن دقت می‌شود.

نظارت در عمل به میثاق‌نامه مدیران فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین در جمع فرمانداران شهرستان‌های استان فارس از ثبات و قوام تیم مدیریتی این استان خبر داد و اظهار داشت: برای تهیه میثاق‌نامه مدیران زمان بسیاری گذاشته شده و فرمانداران هنگام امضای این میثاق‌نامه احساس کنند در پیشگاه امام زمان (عج) تعهد اخلاقی، شرعی و دینی می‌دهند.
وی بر عمل به مفاد میثاق‌نامه مدیران توسط فرمانداران شهرستان‌های استان فارس تاکید کرد و افزود: این میاثق‌نامه بسیار مهم بوده و مسائل والایی را تعریف کرده و همچنین برای نظارت بر آن دقت می‌شود.
استاندار فارس مسئولیت را یک فرصت دانست و تصریح کرد: این پست‌ها و مسئولیت‌ها ماندگار نیست.
در ادامه این جلسه کمال فیروزآبادی معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با بیان اینکه کار تیمی دیدگاه و چشم‌انداز مشترک می‌طلبد گفت: باید همگی به یک هدف نگاه داشته باشیم تا تلاش یکدیگر را خنثی نکنیم.
وی با تاکید بر حرکت به سمت هدف و پایدار کردن کارها با برنامه‌ریزی بیان داشت: برای رسیدن به هدف و موفق شدن باید یک ذهنیت مشترک داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال جاری را انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و با اشاره به اهمیت آن خاطرنشان کرد: در شرایطی هستیم که بسیاری از کشورها می‌خواهند به جرگه دموکراتیک بپیوندند و مردم در سرنوشت خود نظر دهند.
فیروز آبادی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی و با آن خیزش اسلامی موفق شدیم الهام‌بخش تمام مسلمانانی باشیم که دست و پاهایشان توسط حکومت‌های ظالم و مستبد بسته شده است.
وی بر جلب اعتماد مردم و نهادینه کردن قانون‌مداری تاکید کرد و ابراز داشت: باید جلوی هرگونه مشکل و تخلف احتمالی را سد کنیم و امانتدار مردم باشیم چراکه در این صورت شاهد مشارکت عظیم مردم می‌شویم.
در ادامه میثاق‌نامه مدیران توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس قرائت شد.
در این نشست مشکلات شهرستان‌های استان فارس بررسی شد و فرمانداران نیز به بیان نظرات خود و مشکلات شهرستان‌های فارس پرداختند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول