اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:

لزوم راستی‌آزمایی ایجاد اشتغال توسط فرمانداران

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم راستی‌آزمایی ایجاد اشتغال توسط فرمانداران شهرستان‌های استان تاکید کرد.

لزوم راستی‌آزمایی ایجاد اشتغال توسط فرمانداران
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، رویا قهرمانی چهارشنبه‌شب در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با اشاره به بحث راستی‌آزمایی در ایجاد اشتغال اظهار داشت: بحث راستی‌آزمایی یکی از وظایف مهمی است که نسبت به انجام آن تاکید فراوانی شده است.
وی افزود: فرماندارهای شهرستان‌های استان باید به صورت شخصی این بحث را در شهرستان‌ها پیگیر باشند تا درستی اشتغالزایی‌هایی محقق شده مشخص شود.
معاون اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر بروزرسانی سامانه رصد از سوی دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: همه اطلاعات باید به درستی در سامانه ثبت شود، چرا که برای بار مجدد نمی‌توان این اطلاعات را تصحیح کرد مگر این که دستگاه مربوطه با استان مکاتبه کرده و استان نیز موضوع را با مرکز در جریان گذاشته تا نسبت به حذف اشتباه صورت گرفته اقدام شود.
وی در ادامه با بیان اینکه بحث اشتغال خانگی یکی از مباحث مهمی محسوب شده و در این میان محور اصلی همه دستگاه‌ها اشتغال عنوان شده است، اضافه کرد: امسال شعار ما یک حرفه یک شغل است و الزام برای داشتن مهارت در این امر تاکید شده است.
قهرمانی با بیان اینکه 16 درصد کل تعهد استان در ایجاد اشتغالزایی به شهرستان ابهر اختصاص دارد، تصریح کرد: در سال گذشته بر اساس رتبه‌بندی شهرستانی، شهرستان ابهر موفق به کسب رتبه برتر و اخذ لوح تقدیر شد که به دلیل اهتمامی که این شهرستان در تحقق اشتغال سال گذشته داشت، انتظار زیادی از این شهرستان وجود دارد.
گفتنی است، بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، استان زنجان در سال 90 متعهد به ایجاد 40 هزار و 40 شغل در سطح استان است که شهرستان زنجان در این امر دارای تعهد ایجاد اشتغال برای 18 هزار و 194 نفر است.
همچنین تعهد شهرستان ابهر برای ایجاد اشتغال در سال جاری 6 هزار و 134 نفر بوده و شهرستان‌های ایجرود و خدابنده نیز به ترتیب متعهد ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 303 و 4 هزار و 767 نفر هستند.
شهرستان خرم‌دره نیز باید نسبت به ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 567 نفر اقدام کرده و شهرستان‌های طارم و ماهنشان نیز به ترتیب متعهد به ایجاد 2 هزار و 628 نفر و 2 هزار و 297 نفر هستند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول