اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

استانداردهای خدمات شهری در نظرآباد رعایت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: استانداردهای خدمات شهری در این شهرستان باید رعایت شود.

استانداردهای خدمات شهری در نظرآباد رعایت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدابراهیم کسائیان در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: استانداردهای خدمات شهری در این شهرستان باید رعایت شود، از این رو لازم است تا بررسی‌های لازم به منظور شناسائی کمبودها و مشکلات در این شهرستان از سوی مسئولان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی خطاب به مسئولان تأکید کرد: مهم‌ترین وظیفه مسئولان توسعه خدمات بوده تا بتوانند رضایتمندی مردم را ارتقا دهند، لذا براساس نیاز شهرستان باید گام‌های اساسی به سمت توسعه و پیشرفت برداشته شود.
کسائیان در ادامه سخنان خود به مصوبات سفر هیئت دولت در استان البرز اشاره کرد و گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و تلاش مسئولان نظرآباد، توانسته در این زمینه رتبه اول پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت در استان البرز را به خود اختصاص دهد.
فرماندار شهرستان نظرآباد افزود: دولت در مسیر خدمات رسانی به مردم تلاش‌ها و گام‌های بسیار بزرگی را برداشته است، لذا ما مسئولان نیز باید دلسوز مردم بوده و هر چه سریع‌تر این مصوبات را به مرحله اجرایی گذاشته تا بتوانیم بخش عمده‌ای از تعهدات خود را به مرحله اجرا بگذاریم.
کسائیان افزود: رشد و آبادانی شهرستان نظرآباد با توسعه خدمات امکان‌پذیر خواهد بود،‌ لذا تخصیص اعتبارات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر نزدیک کند.
وی در ادامه سخنان خود خواستار تخصیص اعتبار برای ایجاد سیستم جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهر نظرآباد و احداث یک دهنه پل زیرگذر بلوار خلیج فارس شد و گفت: اجرای 14 کیلومتر باقیمانده جاده اشتهارد به نظرآباد و اتصال آن به اتوبان کرج قزوین و آسفالت 30 کیلومتر راه‌های روستایی این شهرستان از دیگر اقداماتی است که مسئولان باید هر چه سریع‌تر این طرح‌ها را اجرایی کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول