اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش شهرک صنعتی استان تهران راه‌اندازی شد؛

مراکز خدمات استاندارد در شهرک‌های صنعتی استان تهران

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد و تحقیات صنعتی استان تهران گفت: مراکز خدمات استاندارد تاکنون در شش شهرک صنعتی این استان راه‌اندازی شده است.

مراکز خدمات استاندارد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مستقر در کرج، مسلم بیات افزود: راه‌اندازی این مراکز با هدف بهبود بهره‌وری واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در این شهرک‌ها و حذف رفت و آمدهای اضافی برای انجام امور مربوط استاندارد صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: تدوین استانداردهای کارخانه‌ای، شناسایی مشکلات فرآیند تولید و ارائه رهنمود به منظور حل معضلات واحدهای صنعتی و خدماتی و تسهیل در فرآیند استاندارد‌سازی از جمله مزایای فعالیت این مراکز در شهرک‌های صنعتی است.
بیات، اصلاح فرآیند بازرسی و نمونه‌برداری کالاهای وارداتی و صادراتی، راه‌اندازی بیش از 100 آزمایشگاه جدید، اصلاح فرآیند نظارت و صدور گواهینامه ایمنی و عملکرد آسانسور، بازنگری در فرآیندهای جاری صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه را از دیگر فعالیت‌های این اداره کل برشمرد.
وی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: در این شرایط واحدهای تولید، صنعتی و خدماتی باید به استانداردسازی با هدف بهبود کیفیت، کاهش هزینه‌ها و مصرف سوخت توجه ویژه داشته باشند.
سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در کرج مرکز استان البرز مستقر است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول