اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان خبر داد:

اجرای 10 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه دو شهرداری کاشان از اجرای بیش از 10 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در این منطقه از شهرداری خبر داد.

اجرای 10 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی هوشمندی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها حدود چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
به گفته وی احداث باند کند رو جنب پارک بانوان، اجرای طرح ترافیک بلوار قطب راوندی، احداث بخشی از میدان سهراب سپهری در راوند، اجرای معبر شهید منصوری در راوند، زیرسازی خیابان پیام هفت، بهسازی محوطه فرهنگ‌سرای مهر، اجرای طرح راستگرد باغ فیروزی و پل دفاع مقدس، احداث فاز دو بوستان جوان و توسعه فضاهای سبز شهری از جمله این طرح‌های عمرانی و خدماتی است.
وی تصریح کرد: اجرای طرح محور راست‌گرد باغ فیروزی به منظور تسریع و تسهیل خودورها، کاهش ترافیک محدوده باغ فین و تردد آسان گردشگران با هزینه‌ای بالغ بر 276 میلیون ریال انجام شده است.
به گفته وی، جدول گذاری و زیرسازی بلوار قطب راوندی با 400 متر طول و 7.5 متر عرض با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال برای رفع مشکلات ترافیکی و تردد آسان خودروها از  دیگر  طرح‌های عمرانی منطقه دو شهرداری کاشان است.
مدیر منطقه دو شهرداری کاشان با اشاره به ضرورت اصلاح طرح هندسی روبروی پلیس راه به دلیل ترافیک سنگین این مسیر گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیون ریال در حال اجراست.
به گفته وی، احداث معبر کوی مهدیه و شهید منصور با 185 متر طول و با 200 میلیون ریال هزینه و90 درصد پیشرفت فیزیکی واقع در راوند کاشان به دلیل فرسودگی این محله که سبب مشکلات تردد خودرو و عبور ساکنان این مسیر شده نیز هم اکنون در حال اجراست.
هوشمندی‌نژاد احداث بخشی از میدان سپهری در راوند با 500 میلیون ریال هزینه و با 50 درصد پیشرفت فیزیکی را از جمله طرح‌های عمرانی در دست اقدام منطقه دو شهرداری کاشان ذکر کرد.
مدیر منطقه دو شهرداری کاشان در ادامه زیرسازی خیابان پیام هفت با اعتبار 600 میلیون ریال، احداث باند کندرو حد فاصل دانشگاه پیام نور تا بلوار امام رضا(ع) با اعتبار 350 میلیون ریال را به عنوان بخشی دیگر از فعالیت‌های این شهرداری برشمرد و عنوان داشت: پنج هزار متر مربع بلوک فرش و دو هزار متر طول جدول گذاری و همچنین احداث باند کندرو حد فاصل دانشگاه پیام نور تا بلوار امام رضا(ع) با 350 میلیون ریال اعتبار را از دیگر فعالیت‌های این منطقه شهرداری در سال جاری است.
هوشمندی‌نژاد بهسازی محوطه فرهنگسرای مهر، توسعه فضاهای تفریحی ورزشی را یاد آور شد و گفت: اجرای این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای پنج هزار متر مربع فضای سبز و دو هزار متر طول اصلاح شبکه آبیاری به دلیل عدم اجازه حفر چاه در منطقه دو شهرداری کاشان طی یک سال اخیر از دیگر اقدامات شهرداری منطقه دو کاشان است.
وی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی باند کندرو برای دسترسی آسان شهروندان کاشانی به استخر مروارید و پارک بانوان خبر داد و گفت: اجرای محور راست‌گرد پل دفاع مقدس نیز در سال جاری نهایی می‌شود.
هوشمندی‌نژاد در پایان آغاز احداث فاز دو بوستان جوان در سال 91 را یادآور شد و ابراز داشت: ساختمان ناحیه شش املاک واقع در بوستان شهدای راوند هم به مساحت 350 متر مربع، با هزینه دو میلیارد و 200 میلیون ریال احداث می‌شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول