اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و معدن البرز خبر داد:

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده اصناف متخلف

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: از این پس پرونده واحدهای صنفی متخلف در اداره تعزیرات حکومتی استان البرز خارج از نوبت و به صورت فوری رسیدگی می‌شود.

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده اصناف متخلف
نصرالله نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: عملکرد واحدهای صنفی به دلیل اینکه مردم به صورت مستمر و روزانه با آنها در تماس هستند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی تاکید کرد: به طور قطع مردم انتظار دارند که مسئولان بر عملکرد اصناف نظارت جدی داشته و باید با تخلفات این حوزه به ویژه در مسائلی چون احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی و تخلفاتی از این دست برخورد قاطع صورت گیرد.


*انعقاد تفاهمنامه همکاری سازمان صنعت با اداره کل تعزیرات البرز
این مسئول ادامه داد: بر این اساس، تفاهمنامه‌ای میان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اداره کل تعزیرات حکومتی منعقد شده که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آن تسریع در رسیدگی به اتهامات و تخلفات اصناف در این استان است.
نصیری گفت: بر اساس تفاهمنامه فوق تخلفات واحدهای صنفی در حوزه‌های مهمی چون احتکار و تقلب در سازمان تعزیرات استان خارج از نوبت و به صورت فوری رسیدگی می‌شود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چنین اقداماتی تا چه اندازه در کاهش تخلفات اصناف و افزایش رضایت‌مندی مردم موثر خواهد بود، گفت: زمانی که نظارت‌های قانونی به موقع اعمال شود، به طور قطع شاهد کاهش احتمال بروز تخلف خواهیم بود.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: همچنین مردم نیز با آرامش خاطر از خدمات و کالاهای اصناف استفاده کرده و مطمئن می‌شوند که ناظران و بازرسان دستگاه‌های مسئول به صورت مستمر بر قیمت‌ها و کیفیت کالا و خدمات عرضه شده نظارت دارند.
نصیری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین واحدهای صنفی فعال که بر اساس قوانین عمل می‌کنند، در صورت مشاهده برخوردهای قاطع با متخلفان تشویق شده و این امر تاثیر مثبتی بر نحوه عملکرد آنها خواهد داشت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول