اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

دشمن خطر بقای خود را جمهوری اسلامی ایران می‌داند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: جمهوری اسلامی به شکل‌های مختلف دچار تهدید‌های جدی است و دشمن تمام‌قد خطر بقای خود را جمهوری اسلامی می‌داند.

دشمن خطر بقای خود را جمهوری اسلامی ایران می‌داند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار آبنوش ظهر امروز در جمع بسیجیان دادگستری قزوین که در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد، بیان کرد: تفکر بسیجی در اکثر مجموعه‌های ما به خصوص دستگاه قضایی ساری و جاری است و هرچه این تفکر عمیق باشد به آرمان‌هایمان نزدیک‌تر می‌شویم.
وی ادامه داد: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب فرموده‌اند که بسیج علاج همه دردهاست یعنی اگر بسیجی باشیم دردمان خودمان نیستیم درد ما دین ماست و اگر کسی دردی غیر از دین دارد از خیل بسیج خارج است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اعلام کرد: همه امامان ما برای دین، جان خود را در اوج مظلومیت فدا کردند، به خصوص امام حسین (ع) که معروف به فدایی و قربانی امر به معروف و نهی از منکر است.
وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی نتیجه زحمات یک‌هزار و 400 ساله و امانتی در دست من و شماست که وظیفه ما حفظ و صیانت از این امانت است.
آبنوش افزود: امام حسین (ع) که فدایی امر به معروف و نهی از منکر شد، چه معروفی معروف‌تر از جمهوری اسلامی و چه منکری مخالفت و دست‌اندازی به جمهوری اسلامی است و در حقیقت بسیجی کسی است که از جمهوری اسلامی به عنوان معروف دفاع کرده و در مقابل مخالفان جمهوری اسلامی به عنوان منکر ایستادگی کند، با این تفکر هر کسی در هر مقام، عنوان و مسئولیتی که باشد بسیجی واقعی است.
وی توضیح داد: اجداد و گذشتگان ما با سختی‌های فراوان امام حسین (ع) را برای ما حفظ کردند که ثمره آن جمهوری اسلامی است و به ما رسیده از این‌رو ما باید در حفظ آن تمام تلاش خود را کنیم.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: رهبری می‌فرمایند امام علی (ع) بسیجی کامل است چراکه ایشان در تمام ابعاد از سیاست گرفته تا ادبیات و کلام و جامعه‌شناسی و دیگر زمینه‌ها انسان کاملی است و هرکس که پیرو این الگوی گرانقدر باشد، بسیجی است و اگر کسی غیر از این مشخصات را دارا باشد، بسیجی نیست.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به شکل‌های مختلف دچار تهدید‌های جدی است و دشمن تمام‌قد خطر بقای خود را جمهوری اسلامی می‌داند و تمام تلاش خود را برای بر هم زدن پایه‌های این نظام می‌کند.
نتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول