اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

لبه تیز تهاجم دشمن متوجه مسئولان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با تاکید برهوشیاری و آگاهی بیشتر مدیران در مقابل توطئه‌های دشمنان، گفت: لبه تیز تهاجم دشمنان در درجه اول متوجه مسئولان است که باید آن را مورد توجه قرار داده و هوشیار باشند.

لبه تیز تهاجم دشمن متوجه مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده یک‌شنبه شب در همایش ره‌یافتگان و تجلیل از شهدا و جانبازان امر به ‌معروف و نهی از منکر کردستان که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهار داشت: نسبت به مسائلی که در جامعه اتفاق‌ می‌افتد هیچ کسی‌ مصونیت ندارد و مقابله با هر رخداد و حادثه‌ای، وظیفه‌ای همگانی است.
وی به تجاوز رژیم بعثی به ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: رژیم بعث با تمام قوا، تجهیزات و امکانات مناسب و لازم و پشتیبانی استکبار کشور ما را مورد حمله قرارداد ولی در مقابل روحیه ایثارگری و ازخودگذشتگی غیورمردان ایران اسلامی مواجه و تحمل مقاومت نداشت.
حسن‌زاده ادامه داد: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب توفیقات مناسبی در همه عرصه‌ها به برکت وجود بسیجیان سلحشور حاصل شده است.
معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به ‌معروف ‌و نهی از منکر کردستان گفت: در دوران حکومت طاغوت ایران کشور وابسته بود و شاه کو‌چک‌ترین اختیاری از خود نداشت ولی به همت و از خودگذشتگی مردم و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امروز ما از هر نظر مستقل و خودکفا هستیم.
حسن‌زاده به تهدیدات اخیر استکبار جهانی علیه کشورمان اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران کشور متجاوزی نیست ولی در مقابل هرگونه تهدید و تجاوزی با تمام توان ایستادگی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه استراتژی نظام ما تهدید در مقابل تهدید است، تصریح کرد: ایران اسلامی هیچ‌گاه خواستار جنگ، درگیری و تعدی نیست ولی همواره آماده دفاع و مقاومت در مقابل دشمنان خود است.
این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن در عصر حاضر با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قصد رسیدن به اهداف شوم خود را دارد، افزود: مسئولان نظام در صدر تهاجم دشمن قرار دارند لذا باید با آگاهی کامل در راستای خدمتگزاری به مردم فعالیت کنند.
وی خطاب به مسئولان گفت: اگر قادر به انجام خدمت و کاری به مردم نیستید صادقانه به آنها بگویید تا بدین وسیله مانعی در تحقق برنامه‌های تعیین‌شده دشمنان ایجاد شود.

*فعالیت 680 شورای امربه معروف ونهی ازمنکر در کردستان
وی با بیان اینکه بحث امربه معروف و نهی از منکر ریشه در عاشورا دارد، اظهار داشت: امام حسین(ع) فرموده‌اند من برای اصلاح امت جدم رسول‌الله قیام کردم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به شعار تذکر لسانی وظیفه همگانی است، عنوان کرد: در جامعه اسلامی یکی از وظایف مهم و اصلی عموم مردم امربه معروف و نهی از منکر با زبان، رفتار و اخلاق خوب و مناسب است.
حسن‌زاده در ادامه اضافه کرد: همه مسلمانان وظیفه دارند در مقابل هر گونه کژی و انحرافی در جامعه مقاومت کنند و برادران و خواهران دینی خود را از آن آگاه سازند.
وی اعلام کرد: در حال حاضر 680  شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور 3 هزار و 440 نفر در سطح استان فعال است.

*دعوت مردم به حضور در انتخابات از مهم‌ترین معروفات است
وی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه جاری اشاره کرد و گفت: تشویق و ترغیب و دعوت عموم مردم به شرکت گسترده در این انتخابات از مهم‌ترین معروفات است. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد شبه و فاصله بین مردم و مسئولان و هم‌چنین بدبین کردن مردم از حاکمیت است.
حسن‌زاده با بیان اینکه دشمنان از انتخابات به عنوان فرصت مغتنمی برای رسیدن به اهدافشان استفاده می‌کنند، اظهار داشت: شاید دشمنان ما درصدد تکرار قضیه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 باشند که جلوگیری از اهداف دشمن هوشیاری بیشتر مسئولان و عموم مردم را می‌طلبد.
وی اضافه کرد: به یاری خداوند متعال و کمک و همراهی همه بسیجیان سلحشور انتخابات را در کمال صحت و سلامت و با حضور حداکثری مردم برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول