اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان:

اسلام پشتوانه‌ای برای مقابله با فتنه دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه توکل به خدا رمز رسیدن به اهداف و فتح قله‌های پیروزی است، گفت: اسلام نیز پشتوانه‌ای محکم برای مقابله با فتنه دشمنان به شمار می‌رود.

اسلام پشتوانه‌ای برای مقابله با فتنه دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمهدی فرضی ظهر امروز در جلسه مشاوران و نمایندگان ادارات استان کردستان، اظهار داشت: دشمنان امروز قصد دارند با استفاده از ابزارهایی همچون ماهواره در میان جامعه ما به ویژه بانوان نفوذ کنند و آنها را از باورها و اعتقادات دینی خود دور سازند.
وی افزود: تا زمانی‌که از دستورات خداوند پیروی کنیم و دین اسلام را مد توجه قرار دهیم هیچ کس نمی‌تواند در میان مسلمانان نفوذ پیدا کند.
وی بیان داشت: خداوند متعال برای زن و مرد تکالیفی قرار داده و همه ما باید با رعایت تکالیف و انجام آن سعی در رسیدن اهداف و کسب رضای خداوند داشته باشیم.
معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: در کلام خدا چیزی به عنوان برتری وجود ندارد و حقوق زن و مرد باید رعایت شود به طوری‌که شاهد حضور زنان در حوزه‌های جهانی باشیم.
حجت‌الاسلام فرضی با اشاره به فضای تاریخی استان کردستان تصریح کرد: در طول تاریخ بشر در ایران جایگاه زنان بسیار رفیع بوده اما دشمنان آنچنان تبلیغ می‌کنند که انگار زن هیچ حق و حقوقی نداشته است و این موضوع ظلمی به تمدن ایران اسلامی ما محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی مانند کشورهای غربی نیست که فضای معقول زنان را به فضای فمینیستی برساند چرا که پایگاه تولید فمینیست آمریکاست و بحث حقوق زنان مقوله‌ای جدا است.
وی خاطرنشان کرد: امروز زنان ما باید با هوشیاری و آگاهی هر چه تمام‌تر در عرصه‌های مختلف حضور یابند و اجازه ندهند که بیگانگان برای آنها تصمیم‌گیری کنند.
معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین با تقدیر از فعالیت‌های دفتر امور بانوان استانداری کردستان و فعالیت بانوان استان بیان داشت: امیدواریم با نگاه جهادی مسیر خوب و روشنی که نظام جمهوری اسلامی ایران تعیین کرده را با موفقیت هر چه تمام‌تر طی کنیم.
در این جلسه که با حضور نمایندگان ادارات استان کردستان برگزار شد، سیده خدیجه حسینی به عنوان نماینده امور بانوان دفتر نماینده ولی فقیه استان کردستان معرفی شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول