اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس:

انگلیس خبیث‌ترین دشمن نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های انگلیس علیه کشور ایران گفت: انگلیس خبیث ترین دشمن مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

انگلیس خبیث‌ترین دشمن نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دفتر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی سیدحسین نقوی حسینی گفت:‌ دولت انگلیس در 100 سال گذشته با ترفندها و توطئه‌های مختلف، صدمات زیادی به کشورمان وارد ساخته است. 
نماینده مردم شهرستان ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت انگلیس در جریان فتنه سال 88 به عنوان کانون توطئه حرکات فتنه گران را رهبری می‌کرد و سفارت این کشور حتی در روزهای تعطیل به کانون اصلی فتنه گران تبدیل و آنها را هدایت می‌کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقدامات اخیر انگلیس در اعمال تحریم علیه نظام جمهوری اسلامی و صدور بیانیه‌های ضد ایرانی و نیز اقدام اخیر این کشور در تحریم بانک مرکزی جمهوری اسلامی سبب شد مردم ایران بیش از پیش از این کشور متنفر و خواستار کاهش سطح ارتباط با این کشور باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب کاهش سطح ارتباط با کشور انگلیس در سطح کاردار، ‌سیلی محکمی بر گوش استعمارگر پیر زد تا درس عبرتی برای کشورهایی باشد که علیه مردم ایران توطئه می‌کنند.
وی ادامه داد: دیگر کشورها نیز باید این مصوبه را مد نظر خود قرار دهند که در صورت هرگونه توطئه علیه ایران اسلامی با عکس‌العمل‌های مشابه مردم ایران اسلامی مواجه می‌شوند.
نقوی بیان داشت: ایران اسلامی به سایر دولت‌های دوست احترام گذاشته و به برقراری ارتباط دوستانه با آنان اعتقاد دارد اما در برابر دولت‌هایی که علیه ایران اسلامی توطئه می‌کنند، ایستادگی می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: بر اساس مصوبه نمایندگان مجلس در صورتی که دولت‌ها در رفتار خود با دولت جمهوری اسلامی تجدید نظر کرده و احترام متقابل را رعایت کنند، ‌وزارت امور خارجه اجازه افزایش سطح ارتباط با آنان را دارد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول