اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

دشمنان درصدد ایجاد نافرمانی اجتماعی در مردم هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمنان این مرز و بوم همواره درصدد تبلیغ نافرمانی اجتماعی و مدنی در مردم هستند.

دشمنان درصدد ایجاد نافرمانی اجتماعی در مردم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی یک‌شنبه شب در همایش ره‌یافتگان و تجلیل از شهدا و جانبازان امر به ‌معروف و نهی از منکر کردستان که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ضابطان و ناصحان امربه معروف و نهی ازمنکر به عنوان سربازان دین به ارشاد و راهنمایی و آگاه سازی بهتر مردم می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: تاثیر اقدامات مثبت در جامعه زمانی اثربخش خواهد بود که همه عامل به موارد و نکاتی باشیم که از دیگران انتظار رعایت آن را داریم.
رجبی با بیان اینکه نتیجه اقدامات و کارها زمانی مثمر ثمر خواهد بود که با علاقه قلبی انجام شود، افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر اگر به آنچه مردم را بدان دعوت می‌کنند اعتقاد قلبی نداشته باشند هیچ گاه توفیقی بدست نخواهند آورد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: ناصحان و ضابطان باید سربازانی باشند که دین به منظور هدایت مردم به سوی معروفات و نهی از منکرات و آسیب‌های جامعه نیاز دارد. 
رجبی اظهارداشت: هر فردی در هر مقام و پستی اگر خود موضوع و کاری را دنبال و دیگران را از انجام آن منع کند، یقینا کلام او بی‌تاثیر خواهد بود.
وی هدایت به معروفات را وظیفه عموم مردم ذکر و اضافه کرد: یکی از انتظارهای دین مبین اسلام از مسلمانان این است که قبل از هدایت‌گری دیگران خودعامل و متقی باشند.
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه افزود: عدم رعایت مطلب مذکور باعث ایجاد تنش‌هایی در جامعه شده است.
رجبی با تاکید بر توجه به ملاحظات موجود در ان خطه از میهن اسلامیمان، عنوان کرد:  اکنون دشمنان این مرزوبوم با تمام توان خود در حال تبلیغ نافرمانی اجتماعی و مدنی از سوی مردم این منطقه هستند.
وی تصریح کرد: هرچند پیام‌های دشمنان هم‌چون سال‌های گذشته موثر نخواهد بود ولی باید با حواسی جمع و آگاهی کامل به مقابله با دسیسه‌های آنها بپردازیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امنیت پایدار، مردمی، پیوسته و قابل قبولی که اکنون در کردستان حاکم است به‌راحتی به دست نیامده لذا همه باید با تمام وجود در حفظ وضعیت کنونی همت و تلاشی وافر داشته باشیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول