اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران:

مازندران بیشترین بودجه طرح رحمت را دریافت کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: بیشترین اعتبار سطح کشور برای اجرای طرح رحمت به مازندران اختصاص یافت.

مازندران بیشترین بودجه طرح رحمت را دریافت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، زهرا شرف الدین بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی و تبیین طرح رحمت که با حضور مشاوران بانوان فرمانداری‌های استان در محل استانداری مازندران برگزار شد، بیان داشت: آنچه سبب شد تنها پس از قریب به 60 سال از زمان هجرت پیامبر، واقعه عاشورا رقم بخورد، دور شدن مردم از معنای واقعی دین و مذهب بود.
وی خاطرنشان کرد: برخی از خانواده‌ها از نظر آگاهی‌های اعتقادی و علمی در سطح مطلوبی قرار ندارند که بخش زیادی از این ناآگاهی‌ها به دلیل خلاء‌های آموزشی است.
شرف‌الدین با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین طرح آموزش خانواده که به صورت منسجم و تشکیلاتی در استان اجرا می‌شود طرح رحمت است، گفت: یکی از بارزترین اهداف این طرح حضور دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه در میان خانواده‌ها به منظور رشد تفکر فرهنگی و مذهبی جامعه است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استان مازندران تصریح کرد: در سال گذشته مازندران، استان برتر در اجرای طرح‌های فرهنگی به ویژه طرح رحمت معرفی شد که در نتیجه آن امسال بیشترین اعتبار در سطح کشور برای اجرای طرح رحمت از سوی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به مازندران اختصاص یافت.
شرف الدین با بیان اینکه در سال گذشته تنها 10 میلیون اعتبار ملی و 50 میلیون اعتبار استانی برای اجرای این طرح جذب شد، تصریح کرد: با عنایت به اثرات مثبت اجرای این طرح در خانواده‌ها و بررسی‌های به عمل آمده از سوی نهاد ریاست جمهوری، میزان اعتباری که به استان مازندران برای اجرای طرح رحمت در سال جاری اختصاص یافت مبلغ 100 میلیون تومان اعلام شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استان مازندران داشتن سطح دو یا سه حوزه را از شرایط مربیان طرح رحمت برشمرد و عنوان کرد: برای تقویت و توانمندسازی این مربیان دوره‌های بازآموزی به صورت مستمر برگزار می‌شود.
شرف‌الدین از برگزاری دوره سه روزه تربیت مربی در اوایل دی ماه سال جاری با حضور دو استان مازندران و گیلان در مرکز تربیت معلم قائمشهر خبر داد و افزود: تعداد مربیان حاضر در این دوره 200 مربی است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول