اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس:

ایران منادی امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران منادی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جهان است توجه به این خصلت نیکو را به همه جهانیان گوشزد می‎کند.

ایران منادی امر به معروف و نهی از منکر است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرادعلی منصوری‎رضی ظهر امروز در دیدار با جمعی از هیئت‎های عزاداران اباعبدالحسین (ع) ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: توجه به امر به معروف و نهی از منکر که از فروع دین مسلمانان جهان به شمار می‎رود برای به وجود آمدن جوامع سالم و عاری از بی‌بندوباری‎های اجتماعی و اقتصادی ضروری به شمار می‎رود.
وی تصریح کرد: عمل کردن به امر به معروف و نهی از منکر از سوی افراد و اقشار مختلف برای به سعادت رساندن یک کشور حیاتی است و باید به صورت جدی‎تر مورد توجه قرار بگیرد.
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واقعه کربلا و قیام عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از قوی‎ترین دلایل قیام امام حسین (ع) و یارانش بوده است و تاکید بر اجرای آن از درس‎های اخلاقی مهم اسلام محسوب می‎شود.
منصوری‎رضی ادامه داد: شایسته است مسلمانان جهان به احترام امام حسین(ع) و در راستای احیای اهداف مقدس و الهی آن بزرگوار هم که شده برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در زندگی شخصی و اجتماعی خود تلاش کنند و مثمر ثمر واقع شوند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار نظرهای گاه و بی‌گاه سران استکبار علیه ایران اسلامی در خصوص اظهارنظرهائی که دولت و ملت ایران در بعضی مواقع در خصوص  تحولات و رخدادهای سایر کشورها و به خصوص کشورهای مسلمان دارند، اذعان داشت: این حرکت‎ها دخالت در امور داخلی کشور دیگر محسوب نمی‎شود و ایران اسلامی نسبت به سرمایه‎های ملی آن کشورها کوچکترین چشم داشتی ندارد و فقط وظیفه شرعی و انسانی ایجاب می‎کند مردمان آن کشورها در برابر حوادث ناگوار و تصمیمات نادرست رهبران فاسدشان و کشورهای بیگانه بیدار و هوشیار کنند و مانع از هدر رفتن سرمایه‎های ملی و زیر پا له شدن ارزش‎های انسانی شوند.
وی اضافه کرد: دخالت در امور سایر کشورها کار آمریکا و هم‌پیمانانش است که تفکرات و اندیشه‎های مردمان خود و سایر کشورها و به خصوص کشورهای جهان سوم را به بازی بگیرند تا به اهداف ننگین خود نزدیک شوند و همچنان به چپاول سرمایه‎های خدادادی و ملی کشورهای دیگر بپردازند.
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد بیداری اسلامی کشورهایی مسلمان‌نشین ختم به خیر شود و شعار امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) جهانی شود و باعث و بانی شکل‎گیری جوامعی سالم و عاری از هرگونه بی‎بند و باری و جنایت شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول