اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح ضربتی؛

متکدیان کرج جمع‌آوری می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کنترل و نظارت شهرداری کرج از اجرای طرح متکدیان و دوره گردان مواد غذایی در این کلانشهر خبر داد.

متکدیان کرج جمع‌آوری می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، ناصر حاج محمدی اظهار داشت: این مدیریت به منظور زیباسازی چهره شهر، اقدام به اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان، فروشندگان دوره گرد مواد غذایی و کارتن فروشان غیرمجاز در این کلانشهر کرده است.
وی افزود: طرح مذکور از ابتدای آذر سال جاری در کلانشهر کرج به ویژه نقاط حاشیه‌ای شهر آغاز شده و تا یک ماه آینده ادامه دارد.
این مسئول عنوان کرد: طبق بند پنج ماده 55 قانون شهرداری‌ها، متکدیان باید طی هماهنگی با سایر دستگاه‌های مربوطه جمع‌آوری شوند.
حاج محمدی ادامه داد: همچنین طبق بند چهار مصوبه کارگروه سلامت استان البرز، نیز دستفروشان مواد غذایی که به صورت غیرمجاز در معابر اصلی و فرعی شهر اقدام به ارائه مواد غذایی می‌کنند نیز باید جمع‌آوری شوند.
مدیر کنترل و نظارت شهرداری کرج یادآور شد: در اجرای طرح مذکور با فروشندگان پرنده به صورت غیرمجاز و دوره گرد نیز برخورد خواهد شد.
وی اعلام کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و شیوع بیماری آنفلوانزا در پرندگان این اقدام از سوی این مدیریت در کلانشهر کرج اجرا می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول