اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قائمشهر؛

180 متکدی 45 بار دستگیر و آزاد شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: برای نگهداری متکدیان با مشکل جدی مواجه هستیم به طوری که در طرح جمع آوری متکدیان در قائمشهر 180 متکدی طی 45 بار دستگیر و دوباره آزاد شدند.

180 متکدی 45 بار دستگیر و آزاد شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی پیرفلک ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی در استانداری مازندران اظهار داشت: شهرستان قائمشهر به دلیل قرارگرفتن در گلوگاه استان و ورود اقوام مختلف، مشکلات اجتماعی را با خود در پی دارد.
وی تصریح کرد: حدود 40 درصد از جمعیت شهرستان قائمشهر را مهاجران تشکیل می‌دهند که از بیشتر نقاط کشور در این شهر حضور دارند و برای رفع مشکلات اجتماعی این شهر نیاز است که سرمایه‌گذاری اساسی در این شهر انجام شود.
فرماندار قائمشهر با اشاره به اعتراض‌های کارگران کارخانه نساجی قائمشهر برای دریافت حقوق خاطرنشان کرد: نوع ادبیاتی که کارگران معترض در بیان مشکلات خود مطرح می‌کردند بسیار متفاوت بود که اگر این شهر دارای قومیت‌های مختلف نبود شاهد بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهر نبودیم.
این مسئول با اشاره به پاکسازی منطقه آلوده شهرستان قائمشهر بیان داشت: در طرح ساماندهی مناطق آلوده در قائمشهر دو منطقه از این شهر پاکسازی شد و در حال تبدیل شدن به مناطق سرسبز شهر می‌شود.
 
* کشف 8 هزار لیتر مواد مواد الکلی در قائمشهر
پیرفلک در ادامه از دستگیری چند باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی در شهرستان قائمشهر خبر داد و یادآور شد: حدود 8 هزار لیتر مواد الکلی در این شهر کشف و ضبط شد که این مواد از شهرستان مهاباد وارد این شهر شد.
 
* طرح ساماندهی محصولات فرهنگی در قائمشهر انجام شد
وی با اشاره به کشف و ضبط حدود 975 کلیوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری چندین باند توزیع از شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان ادوات ماهواره‌ای در این شهر خبر داد و اذعان داشت: طرح ساماندهی محصولات فرهنگی نیز در این شهر اجرا شد.
 
* 180 متکدی طی 45 بار دستگیر شدند
فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه برای ساماندهی متکدیان با مشکل جدی مواجه هستیم، بیان داشت: برای نگهداری متکدیان با مشکل جدی مواجه هستیم به طوری که در طرح جمع آوری متکدیان 180 متکدی طی 45 بار دستگیر و دوباره آزاد شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول